چارسو

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش بازدید غرفه نمایشگاه ژئوماتیک

نمایشگاه ژئوماتیک
آموزش نقشه برداری آپسیس

اکثر کسب‌وکار ها از شرکت در نمایشگاه های بزرگی که به موضوع کاریشان مرتبط است، غافل نمی‌شوند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسب‌وکار ها می‌توانند غرفه های خود را پر از کسانی کنند که با موضوع کاریشان آشنایی دارند و حضورشان می‌تواند برای آنها پر سود باشد؟ به طور حتم، همه می‌توانند هزینه زیادی صرف تبلیغات کرده و با روش‌های تبلیغاتی پر هزینه، اعلام کنند که در یک نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

اما روش‌های دیگری هم وجود دارد که چندان به بودجه تبلیغاتی شما صدمه نمی‌زنند و بعضا نتایج بهتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه بر جای می‌گذارند. همان طورکه همه شما می‌دانید، امروزه هر کسب‌وکاری در رسانه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازد و کمتر برندی را می‌بینید که در این نوع رسانه‌ها حضور نداشته باشند.

حساب‌های شبکه‌‌های اجتماعی و وبلاگ‌های یک کسب‌وکار می‌توانند محل مناسبی برای ترویج حضور کاربرانشان در غرفه‌های نمایشگاهیشان باشند. شما باید زیرکانه به کاربرانتان نشان دهید که چرا باید از ارتباط آنلاین دست برداشته و برای ارتباطی حضوری به غرفه نمایشگاهی شما بیایند. شما به این منظور، می‌توانید حتی یک پیشنهاد ویژه پیش پای کاربران رسانه‌های اجتماعی خود بگذارید تا در غرفه شما آن را دریافت کنند.

منبع: بلاگ اد

مثال عملی از نمایشگاه ژئوماتیک

اما این روز ها اغلب شرکت های فعال در حوزه تخصصی به جز کامپیوتر فرصت مناسب برای فعالیت در شبکه های اجتماعی را ندارند، به نظر میرسد در چنین شرایطی و به خصوص زمانی که فرصت برای به اشتراک گذاری مطالب در وب سایت های مشابه و مستقل وجود دارد، برای جذب بیشتر مخاطب به سراغ فعالان نشریات در آن حوزه بروید. پیش از این نیز در نمایشگاه ژئوماتیک همراه با آپسیس کارگاه ها و ارائه های مختلفی برگزار شد که برخی از آنها با حمایت رسانه ای و تبلیغات آپسیس همراه بودند و بر همین اساس و با استفاده از الگوی تبلیغات زمان مکانی، مخاطبین بیشتری را جذب کردند، همین طور با استفاده از یک مصاحبه کوتاه و چند دقیقه ای نرخ بازدید از یک غرفه در نمایشگاه به سرعت افزایش یافت و شاهد آن بودیم که مخاطبان با دید بهتر نسبت به آنچه در مقابل دارند و همین طور با شناخت کافی از شرکت مورد بحث وارد غرفه میشدند و حتی میزان سوالات و کیفیت برخورد مخاطب با محصولات غرفه نیز متفاوت بود.

هر چند حضور در نمایشگاه های مختلف در صنعتی ژئوماتیک به دیده شدن در بین مخاطبان خاص کمک میکند، اما بازار هدفی بزرگ تر از کاربران این رشته وجود دارد که تشنه خدمات و همین طور شناخت بهتر از مشاوران و حرفه ای های صنعت هستند، حضور در رسانه های مختلف و بی طرف و همین طور حضور در جستجوهای اینترنتی در بین سایت های بیشتر و پر مخاطب که خود در زمینه نشریات برند هستند میتواند کمک شایانی به انتخاب مشتری داشته باشد، چرا که هر برخورد با یک بستر در وب میتواند مهری بر حافظه مخاطب شما نقش کند تا نام و نشان تجاری شما همیشه در یاد مشتری باقی بماند

یادمان باشد وب ویترین دوم و با پتانسیلی برای جذب مشتری است

نویسندهمدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید