اخبار ژئوماتیک

اختتامیه همایش ژئوماتیک

گزارش اختتامیه همایش ژئوماتیک
آموزش نقشه برداری آپسیس

امروز سه شنبه مورخ بیست و سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ ، مصادف بود با پایان همایش و نمایشگاه ملی بیست و سوم، که بسیاری از شرکت های معتبر و رسانه آپسیس به صورت تخصصی در آن حضور داشتند. همه آنچه در این رویداد شاهد بودیم را به صورت خلاصه در وب سایت قرار دادیم و مراسم اختتامیه همایش ژئوماتیک که روز بیست و دوم با معرفی برند ها و غرفه های برتر و تجلیل و تشکر از شرکت کنندگان و دست اندرکاران همراه بود را نیز در این گزارش کوتاه بررسی خواهیم کرد.

بازخورد همایش ژئوماتیک ۹۵

علاوه بر بازخورد خوب بازدید کنندگان در مورد کارگاها های آموزشی و همین طور مقالات ارائه شده که سطح بالایی از دانش روز را همراه داشتند، تجهیزات ارائه شده نیز به نوعی از برترین برندهای جهان و با پشتیبانی شرکت های خوش نام بودند که البته انتظار میرود پس از این در دوره پسا برجام شرایط بهتری نیز پیدا کنند، همان طور که ورود برخی نام های خارجی به همراه تجهیزاتشان به سوژه و خبر داغ این روزها تبدیل شده بود، فضای گرمی هم حاکم بر غرفه های تولید کننده داخلی بود که این روز ها سعی در رقابت با برندهای خارجی به خصوص چینی دارند و به عینه محصول بهتری را نیز از لحاظ کیفی عرضه میکنند. بنابراین خالی از لطف نیز نبود که از این دوستان تقدیر و تشکر عمل آید و آنها را به عنوان برترین ها معرفی کرد.

البته پس از هر ارائه علمی توسط فرهیختگان رشته لوح هایی به رسم یادبود به پژوهشگران اهدا شد که امید داریم علاوه بر دلگرمی در ادامه راه، نویدی از همکاری سازمان نقشه برداری و ارگان های وابسته به صنعت نقشه برداری باشد و پس از این علوم نوین ژئوماتیک را به صورت کاربردی تر و موازی با کشورهای پیشرفته جهان به کار گیرند.

اختتامیه همایش ژئوماتیک

به نقل از سایت سازمان نقشه برداری مهندس صحرانورد نیز از حضور این گروه های فعال تشکر کرده اند:

حضور اساتید و دانشگاهیان در این همایش فرصت مغتنمی برای تعامل دانش و تجارب در حوزه نقشه برداری ایجاد کرد.  همچنین ارائه تجهیزات متعدد نقشه برداری، فضای خوبی برای شناساندن و معرفی هرچه بهتر توانایی ها و ظرفیت های صنعت نقشه برداری کشور بود.

امید داریم پس از این نیز رسانه های تخصصی در این رشته به رسم رسالت مطبوعاتی خود ضمن پوشش مناسب این همایش پس از این نیز فرصت حضور در رویداد های مشابه در فضایی از جامعه ژئوماتیک را داشته باشند و آپسیس نیز به عنوان مرجع و نشریه  آنلاین این رشته سهم خود را در این مورد انجام داده باشد

نویسندهمدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید