فتوگرامتری

شرکت Plowman Craven قرار داد پهپاد شبکه راه آهن را برنده شد

پهاد نقشه برداری
آموزش نقشه برداری آپسیس

شرکت Plowman Craven قرار داد پهپاد شبکه راه آهن را برنده شد

Plowman Craven برای تامین سرویس هواپیماهای بدون سرنشین با شبکه راه آهن انگلیس در چارچوب ملی قرار داد امضا کرد. شرکت اندازه­گیری و مشاوره نقشه برداری یکی از تنها چهار شرکتی بود که قرار داد که شامل بازرسی و بررسی زیر ساخت­های راه آهن در سراسر انگلیس و همچنین تجهیزات خط، پل­ها و خاکریزها است بود به آن اعطا شد. این قرار داد همچنین شامل بازرسی­های وضعیتی مثل شرایط نا­مساعد آب و هوایی یا حوادث است.

دیوید نوریس، مدیر فنی Plowman Craven گفت: ما بسیار مفتخریم که جایگاهی در چارچوب به ما اعطا شده است – این قدردانی نشان دهنده­ی تخصص ما در نقشه برداری از شبکه ریلی انگلستان و ارزش خدماتی است که ما به شبکه ریلی می­دهیم. ما قبلا با استفاده از سیستم هنری Vogel R3D کارهای قابل توجهی برای مشتریان و پیمانکاران خود انجام داده­ایم. دارا بودن چارچوب اصلی به ما این امکان را می دهد تا ارائه این خدمات را سرعت بخشیده و به شبکه راه آهن کمک کنیم تا برخی از چالش­های فراوان در شبکه خود را بر طرف کند.

الزامات دقت

سیستم Vogel R3D شرکت Plowman Craven علاقه مندان زیادی در این حیطه کسب کرد، با مجوزهای CAA، تجهیزات، پرسنل بسیار ماهر و تخصص نقشه برداری شرکت امکان تهیه داده­های نقشه برداری که مطابق با الزامات دقت شبکه­های راه آهن باند ۱ (زیر ۵ میلی­متر) است، را فراهم می­کند. جایزه چارچوب همچنین یک به­روز رسانی اساسی در راه­حل­های Vogel R3D است، با سیستم­های دوربین جدید تصاویری واضح­تر و داده­های سه بعدی دقیق­تری را ارائه می­دهد.

مالکوم دونالد، که ریاست بخش ریلی و زیر ساخت­های شرکت را بر عهده دارد همچنین افزود: ما از اینکه سیستم Vogel R3D باعث صرفه جویی در برنامه و کاهش هزینه برای مشتری­هایمان شده مثل کاهش نیاز به دسترسی به مسیر در برخی از شلوغ­ترین مکان­های شبکه، بسیار خوشنودیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با شبکه راه آهن برای ارائه فرآیند جمع آوری داده مطمئن­تر، سریع­تر، مقرون به صرفه­تر و بهتر برای تسهیل برنامه­ریزی­های پیش­رو هستیم.

شبکه راه آهن بیش از ۲۰ هزار مایل مسیر و ۴۰ هزار سازه دارد که همگی آن­ها به پایش، نظارت، تجدید و نگهداری مداوم نیاز دارند. چارچوب پهپاد به بهبود عملکرد و مدیریت این دارایی­ها کمک می­کند و باعث کاهش اختلالات مسافران در طول مسیر و همچنین بهبود ایمنی کارکنان می­شود.

برای اطلاعات بیشتر: www.plowmancraven.co.uk/services/uav-rail-infrastructure/ ببینید.

منبع: www.gim-international.com


مطالب مرتبط:

۱. معرفی نرم افزار ساس پلنت SAS Planet و قابلیت های آن در نمایش و دانلود تصاویر ماهواره ای
۲. گروه مشاوران Weaver پهپاد Delair UX11 را برای نقشه برداری بزرگ مقیاس تصویب کرد
۳. Topcon یکپارچه ­سازی پیشرفته Bentley را برای پردازش­های فتوگرامتری هوایی اعلام کرد.


uav

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید