اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

گزارشی از روز اول “اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز”

اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریزپایان غرفه آرایی در آستانه افتتاحیه نمایشگاه کار
آموزش نقشه برداری آپسیس

?? گزارشی از روز اول “اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز”

?در اولین روز از نمایشگاه کار دانشگاه تبریز، مراسم افتتاحیه با حضور دکتر پورمحمدی ریاست محترم دانشگاه، حجت الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر حسین زاده معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، دکتر توحیدی، دکتر پورزیاد، دکتر کوشافر، کادر اجرایی، اعضای انجمن های علمی و شرکت های مدعو و دانشجویان برگزار گردید.
شرکت های متعدد در حوزه های مختلف فنی مهندسی در این نمایشگاه حضور داشتند که باعث آشنایی دانشجویان با فرصت های شغلی، نحوه ورود به بازار کار گردید.
?انجمن علمی #مهندسی_ژئوماتیک دانشگاه تبریز نیز با حضور در غرفه دو شرکت مدعو توسط این انجمن تمام تلاش خود را برای محقق نمودن اهداف نمایشگاه به کار گرفت و غرفه مذکور با استقبال گسترده ای همراه بود.
?مهندس محمدشاه نماینده #شرکت_آپسیس و مهندس صفوی نماینده #شرکت_زاویه ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری چنین نمایشگاهی در دانشگاه تبریز به طور مداوم از ابتدای نمایشگاه تا انتها، به توضیح مسائل مربوط با نقشه برداری اعم از آشنایی با انواع پهپادهای فتوگرامتری جهت تصویربرداری هوایی و تهیه اطلاعات مکانی از آنها و همچنین آشنایی با گیرنده های ماهواره های GPS برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مشغول بودند.
?در ادامه دکتر امین صداقت، عضو هیئت علمی گروه مهندسی ژئوماتیک دانشگاه تبریز و استاد مشاور انجمن های علمی مهندسی ژئوماتیک، مهندسی معماری و مهندسی عمران، در غرفه شرکت های آپسیس و زاویه حضور یافتند و ضمن تشکر از شرکت های مدعو، از ارائه مطالب بسیار مفید شرکت ها جهت آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با بازار کار و فرصت های شغلی ابراز رضایت کردند
?? روز اول اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز در ساعت ۱۵:۳۰ به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید