ژئوماتیکنقشه برداری

معرفی شرکت SBG Systems

SBG Systems
آموزش نقشه برداری آپسیس

SBG Systems

SBG Sysytems تولید کننده ای پیشرو در حوزه راه حل های سنجش حرکت اینرشیال مبتنی بر فناوری MEMS است. این شرکت گستره وسیعی از راه حل های اینرشیال، از مینیاتوری گرفته تا فوق دقیق را ارائه می نماید. سنجنده های ناوبری اینرشیال SBG داده های roll، pitch، راستا، موقعیت GNSS و بالا آمدگی سطح آب (کاربرد در دریانوردی) را تهیه می کنند.

محصولات SBG Sysytems در ترکیب با فناوری های کالیبره سازی به روز و الگوریتم های درونی پیشرفته، راه حلی ایده آل برای پروژه های صنعتی و تحقیقاتی نظیر کاربردهای نقشه برداری، کنترل وسایل نقلیه بدون سرنشین، ردیابی آنتن، تثبیت دوربین و زمین مبنا نمودن داده ها، هستند.

این شرکت سه خط محصول که هریک اندازه و سطح دقت متفاوتی دارند را ارائه می نماید:

  • سری Ellipse 2: Ellipse خط تولید سنجنده های اینرشیال بسیار کوچک است که نسبت به اندازه، وزن و توان خود عملکرد فوق العاده ای دارد.
  • سری Ekinox 2: Ekinox خط تولید سامانه های اینرشیال پیشرفته است که تعادلی هوشمند میان اندازه، دقت و قیمت را برقرار نموده است.
  • سری Apogee: Apogee خط تولید سامانه های ناوبری اینرشیال فوق دقیق است که برای کاربرهای نقشه برداری طراحی شده است.

در سال ۲۰۱۷، SBG Sysytems با پرده برداری از Qinertia نرم افزار پسا پردازشی داخلی خود، قدمی بزرگ در صنعت نقشه برداری برداشت. پس از نقشه برداری، این نرم افزار کامل امکان دسترسی به تصحیحات و پردازش های آفلاین RTK و داده های خام GNSS را به منظور بهبود بیشتر دقت و کم کردن ریسک نقشه برداری، فراهم می سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید