ژئوماتیک

اسکنرهای لیزری Zoller+Frohlich

اسکنرهای لیزری Zoller+Frohlich
آموزش نقشه برداری آپسیس

اسکنرهای لیزری Zoller+Frohlich

اسکنرهای لیزری Zoller+FrohlichZoller+Frohlich نسل جدید از اسکنرهای لیزری که به تازه کاران و افراد حرفه ای در دست یابی به سطحی جدید در پروژه های خود کمک می کند را ارائه می نمایند.

Z+F IMAGER 5016 نسبت به Z+F IMAGER 5010X 30 درصد کوچک تر و ۶۰ درصد سبک تر است. طراحی ساده و ارگونومیک آن در بردارنده یک سیستم خنک کننده غیرفعال، درجه مقاومت در برابر غبار و رطوبت IP45 و دو دستگیره برای کنترل بهتر در هنگام حمل و یا تنظیم آن است. این سوار کردن اسکنر روی سه پایه و انجام اسکن در حالت رو به بالا را ساده تر می کند.

در نتیجه پیشرفت های نوآورانه این شرکت، بیشترین برد Z+F IMAGER 5016 تا ۳۶۰ متر افزایش یافته است و بنابراین، فرصت ها و کاربردهای جدیدی را فراهم می سازد. بیشینه نرخ اندازه گیری که بیش از ۱ میلیون نقطه در ثانیه است، ضامن کسب نتایج با دقت بالا حتی در فواصل بسیار دور است. در نتیجه ۵۰% برد نویز کمتر، این اسکنر بدون فدا کردن کیفیت و دقت ابر نقطه ای حاصل قادر به اسکن تا دو برابر سریع تر نسبت به قبل است.

سری جدید Z+F IMAGER 5016 در بردارنده تمامی ویژگی های قدرتمند سری ۵۰۱۰ نظیر دوربین HDR یکپارچه و با کیفیت به همراه دو چراغ LED داخلی است در محیط های تاریک برای تصویربرداری رنگی مناسب به نوردهی می پردازند. این سری در بردارنده سامانه تعیین موقعیت منحصر به فرد Z+F که امکان ثبت آنی داده های اسکن شده سر زمین که ضامن انجام پروژه ای کامل و موقت است، نیز می باشد. اگرچه این سامانه دارای یک گیرنده GPS اجرایی است، سامانه تعیین موقعیت اسکن بصورت مستقل از پوشش ماهواره ای و درون ساختمان نیز کار می کند.

این اسکنر بر مبنای کلاس لیزری ۱ به عنوان “ایمن برای چشم” طبقه بندی شده است و بنابراین استفاده از آن در نواحی عمومی با محدودیتی مواجه نیست.

منبع: gim-international.com

دیدگاهتان را بنویسید