ژئوماتیکمصاحبه آپسیس

مصاحبه آپسیس با محسن پازوکی مدیر عامل مایا صنعت آریا

آموزش نقشه برداری آپسیس
  • خودتان و شرکتتان را معرفی کنید.

به نام خدا
محسن پازوکی هستم مدیر عامل مایا صنعت آریا
مایا صنعت آریا از سال ۱۳۸۶ در زمینه خدمات فرودگاهی و فراساحلی فعال می باشد، بخش فراساحلی و هیدرو گرافی شرکت در این نمایشگاه ارائه دهنده محصولات دریایی، هیدروگرافی و نقشه برداری بعلاوه دیگر خدمات ما مثل تعمیر و کالیبراسیون، تأمین تجهیزات، فروش تجهیزات و مشاوره برای اجرای پروژه، اجرای پروژه های هیدروگرافی و ربات های زیر آبی که اصطلاحاً به اختصار ROV گفته می شوند در حال حاضر در این نمایشگاه به بازدید کنندگان معرفی می گردد. بعلاوه اینکه چند محصول جدید را به این نمایشگاه آورده ایم، مانند اکوساندر های تک فرکانس و چند فرکانس و همچنین گیرنده های جی پی اس و GNSS که با دقت بسیار بالای RTK و با طراحی های جدید در ابعاد خیلی کوچک می توانند به نقشه برداران عزیز کشورمان خدمات بدهند.

  • هدفتان از شرکت در این همایش چه بوده است؟

هدف ما از شرکت در همایش و نمایشگاه ابتدا فراهم آوردن محیطی برای آشنایی هر چه بیشتر مهندسین و فعالان در زمینه نقشه برداری و هیدرو گرافی کشور با محصولات و تکنولوژی های نوین و همچنین ارائه و معرفی خدمات شرکت مایا صنعا آریا در این زمینه می باشد.

  • نمایشگاه امسال را چگونه دیدید؟

به نظر من منظم برگزار شد و نمایشگاه خوبی بود اما فکر میکنم تعداد کمتری شرکت کرده بودند و تا حدودی از سال های پیش خلوت تر بود و مراجعه کننده کمتری تشریف آورده بودند، البته تا اینجا که روز دوم بوده است، منتظریم تا روز آخر را ببینیم.

  • چشم انداز شرکتتان را پس از تحریم ها چگونه می بینید؟

ما چه قبل از تحریم ها و چه پس از تحریم ها همیشه مثبت فکر می کردیم، حالا پس از رفع تحریم ها هم، دست ما برای همکاری کردن و ارائه خدمات به کارفرمای ایرانی و همکاری با شرکای بین المللی باز تر از گذشته می باشد.

  • یک خط درباره آپسیس بفرمایید.

آپسیس کار نوین و خیلی خوبی است که روی یک مجله تخصصی در این فیلد به صورت تخصصی خدمات ارائه میدهد و میتواند به هر چی بیشتر آشنا شدن و شناساندن شرکت هایی که به صورت فعال در این زمینه در کشور ما هستند، اطلاعات برسانند. و مسلما بعضی مواقع از یک خط بیشتر می شود و از طریق رسانه های کاغذی امکان پذیر نیست، و آپسیس در این زمینه بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید