ژئوماتیکفتوگرامتری

بازگشایی نمایشگاه پهپادهای اروپایی در فرانکفورت

نمایشگاه پهپادهای اروپایی در فرانکفورتبازگشایی نمایشگاه پهپادهای اروپایی در فرانکفورت
آموزش نقشه برداری آپسیس

بازگشایی نمایشگاه پهپادهای اروپایی در فرانکفورت

نمایشگاه پهپادهای اروپایی در فرانکفورت

وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها) علاوه بر آن که از فناوری به روز و هوشمندی برخوردارند، بخش جدایی ناپذیر فرآیند رقومی سازی کسب و کارها و جامعه هستند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا روی معرفی قوانین مصوب برای عملیات هواپیماهای بدون سرنشین در اروپا که هردو پتانسیل اقتصادی و نیازمندی های ایمنی را در نظر خواهد گرفت، توافق نموده اند. در حال حاضر، از جنبه های مختلفی نیاز به این گفتگوها احساس می شود. در ابتدای UAV DACH e.V. and the International Solutions (بخشی از Intergeo)، بازگشایی نمایشگاه پهپادهای اروپایی در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ در فرانکفورت آلمان برای پشتیبانی از این پروسه اتفاق خواهد افتاد و تمامی سهامداران مرتبط با این بحث را گرد هم خواهد آورد.

این برنامه توسط کارشناسان UAV DACH اداره خواهد شد و به بررسی جنبه های قانونی، مشکلات فنی و موارد مختلف کاربردی می پردازد. رهبران سیاسی، نمایندگان صنایع و گروه های کاربری در بزرگترین گردهمایی تجاری برای پهپادها با هم ملاقات خواهند نمود.

تاکنون، کارشناسان خبره زیر برای سخنرانی در این رویداد اعلام موافقت نموده اند:

  • Peter van Blyenburgh از UVSI
  • Max Scheck از Vereinigung Cockpit
  • Jules Kneepkens از EASA a.D.
  • Martin Brandenburg از DJI
  • Dr Andreas Lamprecht از AIRMAP
  • Dr Jörg Seebach از DeDrone

درباره نمایشگاه پهپادهای اروپایی

به عنوان اولین سکو برای تمام بخش پهپادی، نمایشگاه پهپادهای تجاری به کاربران، قانون گذاران و نمایندگان فناوری های مختلف فرصت ملاقات و گفتگو در ارتباط با مسایل مرتبط و ایده های آتی را می دهد. کارشناسان سیاسی، متخصصان حوزه صنعت و گروه های کاربری برای بحث در ارتباط با راه حل هایی برای بکارگیری ایمن پهپادها در سطح اروپا گرد هم می آیند.

هدف این نمایشگاه هدایت ایده ها و بحث های مرتبط با سیستم های پهپادی در مسیری است که مشخص کننده چگونگی بکارگیری فناوری پهپادی توسط نمایندگان بخش های مختلف در حال حاضر و آینده باشد. تمرکز اصلی بر مزایای اقتصادی و ایمنی است.

منبع: gim-international.com


مطالب مرتبط:

آموزش پهپاد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید