اخبار ژئوماتیک

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: ابلاغ عمومی فراخوان انتصاب مدیران در سازمان نقشه‎برداری کشور نمونه بارز شایسته سالاری است

آموزش نقشه برداری آپسیس

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: ابلاغ عمومی فراخوان انتصاب مدیران در سازمان نقشه‎برداری کشور نمونه بارز شایسته سالاری است.

مسعود رضائی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ عمومی فراخوان انتصاب مدیران که از سوی سازمان نقشه برداری کشور به عنوان یکی از دستگاه‎های دولتی، انجام شده نمونه بارز شایسته سالاری است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با روابط عمومی سازمان نقشه‎برداری کشور، انتصاب مدیران داخلی در یک دستگاه اجرائی و دولتی با اعلام فراخوان عمومی را گامی موثر در ایجاد شفاف‎سازی دانست و افزود: ابلاغ فراخوان عمومی برای جذب نیرو توسط دستگاه‎های دولتی، از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به صورت یک قانون مدون اعلام شده است. اینکه برخی دستگاه‎ها این اقدام را انجام نمی‎دهند، به نوعی سرپیچی و عملی خلاف مصوبات سازمان امور اداری واستخدامی تلقی می‎شود.

رضایی اقدام سازمان نقشه‎برداری کشور مبنی بر ابلاغ فراخوان عمومی برای انتخاب شش مدیر پایه در این سازمان را بسیار قابل تقدیر و منطبق با مصوبات دولت دانست و گفت: بدین ترتیب شاهد انتصاب شایسته مسئولین درون این سازمان خواهیم بود و قطعا نتیجه آن انتخاب درست، مناسب و با کیفیت در یک دستگاه دولتی خواهد بود.

منبع: سایت سازمان نقشه برداری کشور

دیدگاهتان را بنویسید