اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

کنفرانس بین المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار

آموزش نقشه برداری آپسیس

کنفرانس بین المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار

اهداف و ضرورت برگزاری کنفرانس

نظر به گسترش مفاهیم نوین علمی علوم و مهندسی آب و محیط زیست و توسعه پایدار در محافل دانشگاهی و نقش آن در تعالی و توسعه کشور، حضور و مشارکت وزارتخانه ها، دانشگاه ها، پژوهشکده ها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، انجمن های علمی و صنفی و دیگر نهادهای مرتبط برای بررسی اهمیت ابعاد مختلف و در عین حال گسترده این مبحث ضروری می باشد. هدف اصلی برگزاری این کنفرانس، تبادل اطلاعات آموزشی و پژوهشی صنعت آب و محیط زیست و ایجاد ارتباط قوی با صنعت و مراکز علمی ملی و بین‌المللی در جهت بررسی زمینه های مدیریت بهینه منابع آب و محیط زیست برای رسیدن به توسعه پایدار می باشد تا بتوان در راستای اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصول توسعه پایدار، گام مهمی برای حفظ منابع آب و محیط زیست برای آیندگان برداشته شود.

پوستر کنفرانس

پوستر کنفرانس

تاریخ های مهم کنفرانس

زمان : ۶ الی ۸ مهرماه ۱۳۹۵ – دانشگاه محقق اردبیلی
September 27-29, 2016

زمانبندی کنفرانس

  • آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات = ۹۵/۰۱/۱۵
  • اعلام نتیجه داوری خلاصه مقالات = ۹۵/۰۲/۰۱
  • آخرین مهلت ارسال مقالات کامل = ۹۵/۰۵/۰۱
  • اعلام داوری و نتیجه مقالات = ۹۵/۰۶/۰۱
  • آخرین مهلت ثبت نام بدون تاخیر = ۹۵/۰۶/۱

محورهای مقالات

محورهای کنفرانس در چهار بخش زیر می باشد:

آب و محیط زیست
مدیریت جامع منابع آب
هیدرولیک ، سازه های آبی و دریایی
آب و فاضلاب

بروشور کنفرانس

بروشور کنفرانس

سخن دبیر علمی کنفرانس

Dr.rasinezam Dabir elmiتامین آب از لحاظ کمیت وکیفیت مناسب برای جمعیت روبه رشد از اهمیت بالایی برخوردار است. در دهه‌های اخیر اثرات سوء تغییرات اقلیمی در جهت کاهش منابع آب دردسترس مهمترین نگرانی مدیران و تصمیم گیران بخش آب بویژه در کشورهای واقع در مناطق خشک و نیمه خشک از جمله ایران می باشد. وجود متغیرهای تصمیم متعدد و عدم قطعیت های موجود از یک سو و لزوم حفظ پایداری منابع آب و محیط زیست در جهت تخصیص منابع موجود آب و خاک، باعث گردیده است تا ضرورت دیدگاه سیستماتیک و جامع نگری در برنامه ریزی منابع آب و خاک برای رسیدن به راه حل های بهینه سازه ای و غیر سازه ای بیش از پیش آشکار شود. یکی از اهداف اصلی این کنفرانس سه روزه، در دانشگاه محقق اردبیلی، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنفرانس ارائه دهند. امید است با حضور و مشارکت فعالانه تمامی متخصصان، پژوهشگران، مهندسان، استادان و دانشجویان کشور و صاحبان صنعت در این کنفرانس که در زمینه‌های مهندسی آب و محیط زیست در‌حالِ فعالیت هستند، بتوان گامی موثر در جهت نیل به اهداف کلان کشور در رسیدن به توسعه پایدار برداشت.

دکتر سیدسعید راثی نظامی

دبیر علمی کنفرانس و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه محقق اردبیلی

سخن رییس کنفرانس

Dr.Negahdar icwesdبسیار خوشحال و مفتخرم که در این همایش بین المللی مشارکت خواهید داشت. در این همایش علمی سرفصل های متعدد و متنوع علمی با حضور مجرب ترین اساتید کشور و اندیشمندان دانشگاه محقق اردبیلی طرح خواهد شد. همایش به گونه ای طراحی شده است که بتواند در مسیر اعتلای علمی تمام گروههای فعال و جویای تحصیل مفید باشد. از اینرو شاهد حضور برگزیدگان پژوهشی در این اتفاق علمی هستیم.

این رویداد علمی در حالی برگزار می شود که نقشِ خطیر دانشگاه محقق اردبیلی در شناساندن فعالیت‌های انجام شده بیش از پیش بارز و پراهمیت به نظر می رسد. همچنین با این حرکت علمی می توان اظهار داشت که دانشگاه توانمند در عرصه بین المللی است. متخصصینِ توانمند دانشگاه توانسته اند، یافته ها و تجارب برخاسته از جامعۀ در حال تحول و رشدِ ایران و دانشگاههای طرف قرارداد را در اختیار متخصصین قراردهند و با کمال مسرت بایستی عرض نمایم که این امر با اتحاد و همکاری پژوهشگران و محققین ایرانی داخل و خارج از کشور ادامه خواهد یافت. اطمینان دارم این همایش سرآغاز شروع یک فعالیت مشترک علمی دانشگاه با رویکرد فرا منطقه ای خواهد بود. در نهایت تشکر ویژه خودم را از داوران علمی، عوامل اجرایی همایش و همکاران دانشگاهی خودم که در این حرکت علمی همراه و یاور بودند، اعلام می دارم.

دکتر علیرضا نگهدار

رییس کنفرانس و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه محقق اردبیلی

سخن دبیر اجرایی کنفرانس

Dr.Atabak Feizi Dabir ejraieeبا توجه به گسترش مفاهیم نوین علمی علوم و مهندسی آب و محیط زیست در محافل دانشگاهی و صنعتی و نقش آن در تعالی و توسعه کشور، دانشگاه محقق اردبیلی مفتخر است ، اولین کنفرانس بین المللی آب، محیط‌زیست و توسعه پایدار را در مهر ماه ۱۳۹۵ در شهر ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل برگزار نماید و امیدواریم که با حمایت‌‌های مادی، معنوی وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، انجمن‌های علمی و صنفی ، متخصصین ، صاحبنظران و دیگر نهادهای مرتبط با صنعت آب و محیط‌زیست کشور و منطقه، این کنفرانس عظیم را با موفقیت و در سطح عالی در این دانشگاه بزرگ و پیشتاز در جهت اعتلای علمی کشور عزیزمان ایران برگزار نمائیم.

برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار می‌‌تواند ضمن طرح مسائل و مشکلات آبی و محیط زیستی کشور و منطقه و ارائۀ راهکارهای تخصصی و علمی برای آنها، تبادل آخرین دستاوردهای آموزشی و پژوهشی و زمینه‌سازی ارتباط قوی مراکز علمی ملی و بین‌المللی دانشگاهی با صنعت را جهت تحقق تدابیر و فرامین گهربار مقام معظم رهبری در مباحث آبی ، محیط زیستی و توجه به شاخص‌های توسعه پایدار فراهم آورد. لذا از کلیه اساتید، صاحب نظران، محققین و کارشناسان مرتبط دعوت می‌گردد که با ارائه آخرین نتایج تحقیقات خود، موجب غنای هر چه بیشتر این کنفرانس گردند.

دکتر اتابک فیضی
دبیر اجرایی کنفرانس و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه محقق اردبیلی

تماس با دبیرخانه کنفرانس

ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۴الی ۱۶ (بجز پنج‌شنبه‌ها و ایام تعطیل)


رایانامه : info@icwesd.ir

ایمیل ارتباط مستقیم با دبیر علمی: scnc@icwesd.ir

ایمیل ارتباط مستقیم با دبیر اجرایی:  executive@icwesd.ir

آدرس دبیرخانه: اردبیل، خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشکده فنی مهندسی

صندوق پستی: ۱۷۹

کد پستی: ۱۱۳۶۷-۵۶۱۹۹

تلفن: ۳۳۵۲۴۵۴۹-۰۴۵

فکس: ۳۳۵۲۴۵۴۹-۰۴۵

 


منبع: وب سایت کنفرانس بین المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار

دیدگاهتان را بنویسید