اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

ناوگان ماشینهای خودکار General Motors به نیویورک می­روند

ماشین خودکار General Motors
آموزش نقشه برداری آپسیس

ناوگان ماشینهای خودکار شرکت General Motors به نیویورک می­روند

واحد خودران Cruise شرکت General Motors برای آغاز اولین آزمایشات پایداری وسایل نقلیه در حالت کاملاً خودکار اوایل سال ۲۰۱۸ در ایالت نیویورک به کار گرفته می ­شود.

فرماندار ایالت نیویورک Andrew Cuomo اظهار داشت “وسایل نقلیه خودکار پتانسیل صرفه جویی در زمان و نجات جان افراد را داشته و ما به همکاری با General Motors و Cruise در آینده این فناوری نوین هیجان انگیز مفتخریم.”

مطابق با گفته­ های Kyle Vogt مدیر عامل Cruise Automation، “آزمایش در نیویورک به برنامه زمانی استقرار خودروهای خویش ران شتاب می بخشد. نیویورک یکی از مکان های دارای بیشترین تراکم جمعیتی در دنیاست و شانس قرار دادن نرم افزار ما در شرایط غیر معمول را فراهم می سازد، که به این معناست که ما قادر خواهیم بود تا با سرعت بیشتری عملکرد نرم افزار را بهبود بخشیم.”

General Motors اندازه ناوگان آزمایشی اش را در سان فرانسیسکو کالیفرنیا نیز با تغییر از ۳۰ به ۱۰۰ به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه نرم افزاری که قادر به راهبری در محیط های شهری پر هرج و مرج و متراکم باشد، دو برابر کرده است. General Motors عدم توافق بیشتری را بین خودروهای خویش ران و وسایل نقلیه دارای راننده و دوچرخه ها گزارش کرده است. خودروهای مورد بحث، در ماه سپتامبر در ۶ تصادف جزئی درگیر بوده اند که عامل وقوع تمامی آنها  وسایل نقلیه دیگر بوده اند.

بکارگیری Lidar :General Motors در ۹ اکتبر اعلام کرد که Strobe، شرکت Lidar را تحت مالکیت خویش در آورده است. کارکنان واحد مهندسی Strobe به تیم Cruise Automation در General Motors پیوسته اند تا به تعریف و توسعه نسل بعدی راه حل های راداری برای وسایل نقلیه خویش ران بپردازند. تصاویر Lidar دید دقیق تری از جهان، که اطلاعات مورد نیاز ماشین های خودکار است، نسبت به بکارگیری منفرد دوربین و یا رادار، ارائه می کنند.

منبع: gpsworld.com

 

دیدگاهتان را بنویسید