ژئوماتیکمصاحبه آپسیس

مصاحبه آپسیس با مهندس هدایت/مدیر فروش شرکت ژئوبایت

شزکت ژئوبایت,همایش ژئوماتیک,مصاحبه آپسیس,مهندس هدایت,توتال استیشن لایکا
آموزش نقشه برداری آپسیس
  • خودتان و شرکتتان را معرفی کنید؟

من هدایت هستم مدیر فروش شرکت ژئوبایت نماینده رسمی لایکا سوئیس در ایران

  • از چه سالی شرکت ژئوبایت تأسیس شده است؟

شرکت ژئوبایت در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

  • هدف از حضور شرکت ژئوبایت در همایش ژئوماتیک ۹۵ چیست؟

هدف بالطبع حضور در جامعه حرفه ای و نمایش آخرین محصولات شرکت لایکا سوئیس که ما به عنوان نماینده آن شرکت فعالیت می کنیم.

  • نمایشگاه و همایش ژئوماتیک امسال را چگونه دیدید؟

متأسفانه نمایشگاه امسال همانند چند سال گذشته، رونق چندانی نداشت و حتی امسال رونق آن کمتر هم بود. تعداد بازدیدکنندگان پایین تر بود و تعداد همکاران در بخش فروش  و تأمین تجهیزات نیز از سال های گذشته کمتر بود.

  • چه محصولات جدیدی را در نمایشگاه و همایش ژئوماتیک ۹۵ معرفی کردید؟

ازآنجاکه شرکت ژئوبایت به طور انحصاری ارائه کننده محصولات لایکا است، محصولات جدید آن شرکت را معرفی کردیم. مجموعه ای از گیرنده های جی پی اس دقیق و سیستم های نرم افزاری جدید شرکت لایکا که بر روی کنترلرها نصب می شود. کنترلرهای جدید که قابلیت دریافت آفست دارند. بر روی آن ها متر لیزری نصب شده است و کار بار جی پی اس را در نقاطی که امکان دید به ماهواره ها وجود ندارد را با یک آفست ۱۰ تا ۵۰ متری و یا ۱۰ تا ۱۰۰ متری عملی سازند. علاوه بر این توتال استیشن های جدید لایکا که قابلیت اسکن کردن سطوح را دارند افزون بر محصولات معمول شرکت که توتال استیشن های flexline سری ساختمانی و نقشه برداری هستند.

  • شرکت ژئوبایت چه چشم اندازهایی را پس از برداشته شدن تحریم ها می بیند؟

خوشبختانه در بخش کاری شرکت، نزدیک به یک سال است که تحریم ها برداشته شده است. و ما می توانیم محصولات و تجهیزات را به طور مستقیم از لایکا خریداری کنیم. و هرگاه تحریم ها به طور واقعی برداشته شود و بحث امور بانکی و گمرکی تسهیل شود، خرید و وارد کردن محصولات و تجهیزات راحت تر خواهد شد. ولی پیش نیاز این بحث رونق در جامعه ساختمانی نیز هست. یعنی تا هنگامی که بودجه های ساختمانی تخصیص داده نشود و پروژه های ساختمانی شروع نشود، همچنان این رکود را خواهیم داشت.

  • یک خط درباره آپسیس توضیح دهید.

آنچه که از آپسیس و اهداف و امکاناتشان دیدم و شنیده ام و حضورشان خصوصاً در شبکه های اجتماعی من را علاقه مند کرد که کارشان را دنبال کنم.

دیدگاهتان را بنویسید