اخبار ژئوماتیکژئوماتیکنقشه برداری

توتال استیشن های مجهز به اسکن خودکار به ساخت شبکه بزرگراه های چین کمک می کنند

توتال استیشن رباتیک Spectra Precision FOCUS 35توتال استیشن رباتیک Spectra Precision FOCUS 35
آموزش نقشه برداری آپسیس

توتال استیشن های مجهز به اسکن خودکار به ساخت شبکه بزرگراه های چین کمک می کنند

توتال استیشن رباتیک Spectra Precision FOCUS 35 به سختی مشغول به کار برای کمک به ساخت بزرگترین شبکه بزرگراهی در چین است. در یک مثال قابل توجه، FOCUS 35 با الگوی اسکن خودکار صرفه جو در زمان خود، کیفیت مقاطع عرضی تونل های دو قلوی Nan Kunshan را برای یک بزرگراه منطقه ای ۶ خطه Shazhan S14 چک می کند.

حفاری زیر کوهستان Nankun برای تونل های دوقلو که هریک ۴٫۱ کیلومتر طول داشته و سه خط ترافیکی را در بر خواهند داشت در سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز شده است. در فاز دوم فعلی ساخت و ساز، از FOCUS 35 برای جمع آوری داده هایی که برای مقایسه تونل های ساخته شده با مشخصات طراحی به منظور تعیین نوع تعدیل احتمالی برای سطح تونل ها بکار گرفته خواهد شد، استفاده شده است.

جریان کار توتال استیشن

FOCUS 35 به دلیل ارائه جریان کاری مشخصاً ساده و سریع و کارای خود که به نحو چشم گیری در زمان صرفه جویی می کند، برای کار اسکن در این پروژه انتخاب شده است. جریان کاری یک توتال استیشن عادی مشتمل بر عملیات زمان بر اسکن و سپس تهیه خروجی به یک تابع پسا پردازشی مجزا پس از ایجاد فایل DXF است. FOCUS 35 با در اختیار داشتن نرم افزار Trimble Access Tunnel به نحو چشم گیری در زمان صرفه جویی می کند، چرا که اسکن به صورت خودکار انجام شده و گزارشات DXF را برای ارائه به پیمان کار به منظور بررسی مقادیر بالاتر و پایین تر از خط پروژه، مستقیماً تولید می کند.

پس از کامل شدن کار شش خط جدید، بزرگراه ۸۰۰ کیلومتری Shazhan دو شهر مهم ساحلی Shantou و Zhanjiang در جنوب استان Guangdong را به هم متصل خواهد ساخت. پیمانکار تونل های Nan Kunsgan شرکت مهندسی ChangDa Highway است.

Spectra Precision FOCUS 35 یک توتال استیشن موتوری است که اندازه گیری ها را با سرعت، صحت و دقت بالا امکان پذیر می سازد. سرعت مشاهده و تعیین موقعیت دقیق این توتال استیشن رباتیکی توسط فناوری حرکتی ثبت شده StepDrive که حرکت موتورها در راستای افقی و قائم را کنترل کرده، و نیاز به قفل حرکتی سنتی را از بین می برد، فراهم شده است. FOCUS 35 در بردارنده یک سنجنده ردیابی است که از فناوری ردیابی LockNGo FastTrack که دستگاه را قادر به قفل شدن روی منشور می کند، استفاده می کند.

منبع: gim-international.com

دیدگاهتان را بنویسید