ژئودزیژئوماتیکفتوگرامترینقشه برداری

بسته مرجع کامل کنکور نقشه برداری

آموزش نقشه برداری آپسیس

کنکور آسان با ویژه های آپسیس

  • مرجع کامل کنکور ریاضیات (فرزام فتح الله زاده/محمد میرزاعلی)

کتاب مرجع کامل کنکور ریاضیات از سری کتاب‌های مرجع کامل کنکور, که دربرگیرنده تمامی سرفصل‌های کتب درسی, شامل ریاضی ۱ (ریاضی عمومی), ریاضی ۲ و معادلات دیفرانسیل (ریاضیات کاربردی) است. در کتاب حاضر تمام مباحث به‌طور جامع و کامل پوشش داده‌شده و نیاز به مراجعه به منابع و مراجع مختلف نیست. هر فصل کتاب, مشتمل بر دو بخش درس‌نامه و تشریح کامل تست‌های هر فصل است. هدف اصلی کتاب, آماده‌سازی داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌های فنی و مهندسی (نقشه‌برداری, عمران, مکانیک, برق, معدن, نفت, شیمی, کشاورزی و…) است. این کتاب تقریباً تمامی نیازهای دانشجویان در مقطع کاردانی و کارشناسی را به‌طور کامل پوشش می‌دهد.


  •  مرجع کامل کنکور ژئودزی (محمد میرزاعلی/محمدرضا عبدالمحمدی)

کتاب مرجع کامل کنکور ژئودزی از سری کتاب‌های مرجع کامل دروس رشته مهندسی نقشه‌برداری است که دربرگیرنده تمامی سرفصل‌های درسی، شامل ژئودزی۱، ژئودزی ۲، ژئودزی فیزیکی، نجوم ژئودزی، ژئودزی ماهواره‌ای و میکرو ژئودزی است. در کتاب حاضر تمام مباحث به‌طور جامع و کامل پوشش داده و نیازی به مراجعه به منابع و مراجع مختلف نیست. هر فصل کتاب مشتمل بر دو بخش درس‌نامه و تست‌های فصل است. هدف اصلی کتاب، آماده‌سازی داوطلبین آزمون‌های کارشناسی به کارشناسی ارشد، کاردانی به کارشناسی، دکتری و آزمون نظام‌مهندسی است. همچنین تقریباً تمامی نیازهای دانشجویان در حال تحصیل در تمام مقاطع را، به‌طور کامل پوشش می‌دهد.


  •  مرجع کامل کنکور زبان تخصصی مهندسی نقشه برداری (حمید غیور/محمد میرزاعلی)

کتاب مرجع کامل کنکور زبان تخصصی مهندسی نقشه برداری از سری کتاب های کنکور رشته مهندسی نقشه بردرای و دربرگیرنده ی گزیده ای از متون تخصصی این رشته شامل: ژئودزی, فتوگرامتری, سنجش از دور, سیستم اطلاعات مکانی و نقشه برداری است. در کتاب حاضر هر درس شامل ۱۲ لغت کلیدی و مهم است. در ابتدای هر درس, هر لغت در سه جمله و یا پاراگراف نمونه ارایه شده است, سپس این لغات داخل متون دیگری به کار رفته اند, و در نهایت, در پایان هر متن, سوالات چهار گزینه ای درک مطلب قرار گرفته است. هدف اصلی این کتاب آماده سازی داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد است. علاوه بر این نیاز دانشجویان دوره ی کارشناسی در درس زبان تخصصی نقشه برداری را به طور جامع پوشش می دهد.


  • مرجع کامل کنکور فتوگرامتری (سروش جهاندیده/یوسف کنعانی/رضا عرب شیبانی)

کتاب مرجع کامل کنکور فتوگرامتری از سری کتاب های کنکور رشته مهندسی نقشه بردرای و شامل نکات مورد نیاز برای درسهای فتوگرامتری ۱ و ۲ و ۳ و ۴ جهت شرکت در آزمونهای کارشناسی ارشد رشته نقشه برداری، آزمون نظام مهندسی و آزمونهای کاردانی به کارشناسی مهندسی نقشه برداری ارائه شده است. ساختار کتاب به صورت خلاصه نکات در چهار فصل همراه با سوالات چهارگزینه ای و حل تشریحی آنها است.


  • مرجع کامل کنکور نقشه برداری (سعید حاجی آقاجانی/ملیکا تاسان)

کتاب حاضر شامل کلیه نکات مهم و دروس تئوری خطاها و جبر خطی, سرشکنی, نقشه‌برداری ژئودتیک و میکروژئودزی (فصل اول), نقشه‌برداری زیرزمینی (فصل دوم) و نقشه‌برداری مسیر (فصل سوم) به همراه سؤالات چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده با پاسخ‌های تشریحی جهت شرکت در آزمون‌های مختلف ازجمله آزمون کارشناسی ارشد نقشه‌برداری, آزمون نظام‌مهندسی و آزمون اعزام به خارج و … همچنین قابل‌استفاده برای آزمون کاردانی به کارشناسی نیز است, که به‌طور جامع در سه فصل ارائه‌شده است. در هر فصل ابتدا نکات جامع و کلیدی مربوط به دروس موردنظر بیان گردیده و سپس سؤالات چهارگزینه‌ای با پاسخ‌های تشریحی مرتبط با آن دروس که از سال ۸۷ تاکنون در آزمون‌های کارشناسی ارشد سراسری و آزاد رشته مهندسی نقشه‌برداری مطرح‌شده, آورده شده است. که به‌این‌ترتیب داوطلب می‌تواند از آمادگی خود برای شرکت در آزمون اطمینان حاصل نماید. این کتاب با توجه به نظرات اساتید بزرگوار آقای دکتر بهزاد وثوقی و آقای دکتر مسعود مشهدی حسینعلی تدوین گردیده و مباحث ذکرشده و فصل‌بندی انجام‌شده زیر نظر این عزیزان بوده است.


برای خرید بسته مرجع کامل کنکور نقشه برداری اینجا کلیک کنید.

کنکور آسان با ویژه های آپسیس

دیدگاهتان را بنویسید