اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

گزارشی از برگزاری اولین همایش مشترک معماری، عمران و ژئوماتیک دانشگاه تبریز

آموزش نقشه برداری آپسیس

♻رویدادی نو در دانشگاه تبریز♻

?? گزارشی از برگزاری ” اَوَلین هَمایِشِ مُشتَرِکِ مِعماری، عُمران وَ ژِئوماتیکِ دانِشگاهِ تَبریز ”

?امروز ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۶، دانشگاه تبریز شاهد برگزاری اولین همایش مشترک معماری، عمران و ژئوماتیک توسط انجمن های علمی مربوطه به مناسبت روز ملی مهندس بود.
?در ابتدای برنامه پس از تلاوت قرآن، دکتر ناصر تقی زادیه، رئیس دانشکده مهندسی عمران، به ایراد سخنان خود پرداخته و ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، این روز را به همه دانشجویان این دانشکده تبریک گفتند.
?مهندس علی طوماری، رئیس سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی، مهمان ویژه این برنامه بود. وی پس از تشکر از دعوت ایشان در این همایش، به نقش فراگیری باکیفیت دروس تئوری در آینده شغلی مهندسین اشاره کرد. مهندس طوماری در ادامه گفت: “درحال حاضر در جامعه ، مهندس باسواد خیلی زیاد نداریم و هنوز فاصله زیادی با استاندارهای جهانی در اجرای پروژه های مهندسی داریم”
?در ادامه روند برگزاری برنامه، از دانشجویان برگزیده علمی، پژوهشی و ورزشی دانشکده با حضور مهندس طوماری، دکتر تقی زادیه، دکتر یغمایی، دکتر صداقت، مهندس فلاح نژاد و آقای سرافراز تقدیر به عمل آمد.
?پخش کلیپ های مختلف تهیه شده توسط انجمن های علمی معماری، عمران و ژئوماتیک، اجرای استندآپ کمدی و مسابقه پانتومیم از دیگر قسمت های این برنامه بود.
?دستاورد مهم این برنامه، همکاری سه گانه انجمن های علمی معماری، عمران و ژئوماتیک بود که بیش از ۳۰ دانشجو از انجمن ها را به طور مستقیم و غیرمستقیم دورهم گردآورد✌

?درپایان برنامه، عکس دسته جمعی کادر اجرایی همایش گرفته شد??
?⚫

دیدگاهتان را بنویسید