ژئوماتیکهیدروگرافی

چرا ™CEE-USV را برای نقشه برداری هیدروگرافی از راه دور انتخاب کنیم؟

آموزش نقشه برداری آپسیس

چرا ™CEE-USV را برای نقشه برداری هیدروگرافی از راه دور انتخاب کنیم؟

CEE HydroSystems  یک قایق نقشه برداری هدایت شونده از راه دور با قابلیت عملکردی بالا است که یک اکوساندر ™CEESCOPE منحصر به فرد و یک بسته GNSS را نیز به همراه دارد. ™CEE-USV، با ارائه سادگی بی نظیر عملیاتی و نتایج عمق سنجی در سطح سانتیمتر، USV منتخب نقشه برداران حرفه ای است و قابلیت اطمینان، ماندگاری، اعتبار و کیفیت داده های آن سرآمد هستند.

قایق هیدروگرافی

عملکرد ساده: یک ابزار نقشه برداری و نه یک پروژه علمی؛ به سادگی وسیله نقلیه و ™CEESCOPE همراه آن را روشن کرده و شروع به نقشه برداری کنید. بادر اختیار داشتن امکانات اکوساندینگ، تعیین موقعیت، مدیریت داده ها، رابط کاربری کنترل، RTK و مسافت سنج در یک بسته، هیچ USV ساده تری را نمی توان یافت. زمان تلف شده، حمل و نقل، و دردسرهای مربوط به تیم زمینی در این مورد کمینه شده اند.

بدون جرح و تعدیل در کیفیت داده ها: این ابزار نقشه برداری بطور خاص برای بکارگیری از راه دور طراحی شده است. با قابلیت کار در آبهای بسیار کم عمق، زمان بندی داده ای دقیق و تعیین موقعیت یکپارچه از طریق GNSS، کسب نتایج با کیفیت بالا حتی در محیط های سخت تضمین شده هستند.

بطور استثنایی مستحکم: ساختار فایبرگلاس تقویت شده این قایق بسیار محکم است و پوشش ماندگاری دارد.  با تنها نیاز به یک بخش ضد آب، می تواند بطور ایمن در آب فرو رفته و بازگردد. لغزنده های محافظ امکان پیشروی و بازگشت ایمن را فراهم می آورند.

کمان قابل حذف: بخش شناور کمانی شکل به بدنه قفل شده است، اما به آسانی برای کاهش اندازه USV در هنگام حمل قابل حذف است. این بخش طول بدنه را به منظور دستیابی به عملکرد بیشینه حفظ می کند.

آماده سازی سریع: ™CEE-USV در کمتر از ۵ دقیقه راه اندازی می شود و با در دست داشتن سیستم فاصله یابی شبکه ای به سادگی WiFi یک کافی شاپ در دسترس شما خواهد بود.

عملکرد ایمنی بالا: ™CEE-USV با در اختیار داشتن سکان ها و پیچ های دوگانه بسیار قدرتمند، به عملکرد ایمن ۵ متر بر ثانیه ای (۱۶ فوت در ثانیه ای) در رودخانه ها دست یافته است و مصونیت موتورهای دوگانه حقیقی را ارائه می دهد. با بکارگیری USVهای ارزان قیمت بدون سکان  “فرمان تانکی” تجهیزات خود را با خطر از دست رفتن مواجه نکنید.

 قابلیت دو فرکانسه: مبدل های قابل تعویض ۲۰۰ کیلوهرتزی و ۲۰۰/۳۳ کیلوهرتزی قابل بکارگیری با این ابزار هستند.

طراحی مدولار: اکوساندر ™CEESCOPE و GNSS قابل حذف بوده و می توانند بصورت مستقیم و در اتصال به یک لپتاپ روی یک قایق دارای سرنشین مورد استفاده قرار گیرند. این ارائه دهنده یک راه حل نقشه برداری هیدروگرافی منعطف به حالت های بدون سرنشین و دارای سرنشین است.

راه حل های تعیین موقعیتی چندگانه: به جای بکارگیری GNSS همراه، یک گیرنده ثالث نیز می تواند با استفاده از بلوتوث به سیستم داده ای ™CEE-USV متصل شود. برای استفاده از یک توتال استیشن رباتیک یک منشور را نصب نمایید.

بدون نرم افزار انحصاری: ™CEE-USV قابل بکارگیری با نرم افزارهای استاندارد اخذ داده های هیدروگرافی نظیر Hydromagic، HYPACK و یا QINSy است. همچنین می توان به سادگی تمامی داده ها را ثبت نموده و در انتهای کار نقشه برداری آنها را دانلود نمود.

دیدگاهتان را بنویسید