ژئوماتیکنظام مهندسی

اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۱۳۹۴

نظام مهندسی
آموزش نقشه برداری آپسیس

اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۱۳۹۴

پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی بهمن ماه ۹۴، بدینوسیله اعلام می‌دارد نتایج کلیه آزمون‌های بخش تستی در سامانه ثبت‌نام آزمونها درج شده است. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج آزمون‌های مذکور نسبت به مشاهده کارنامه و پاسخنامه آزمون خود اقدام نمایند.

با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتایج اعلامی فاقد مشکل می‌باشد لکن چنانچه داوطلبی نسبت به نتیجه آزمون خود معترض باشد می‌تواند درخواست خود را صرفاً بصورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ ۱۰/۳/۹۵ از طریق پست سفارشی به شرح زیر ارسال نماید:

آدرس: تهران صندوق پستی، به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (سازمان سنجش). (بر روی پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۹۴ می‌باشد). به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مقرر تحویل پست گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لازم بذکر است سوالاتی که قبلاً مورد اعتراض واقع شده‌اند در کمیته‌های مربوطه بررسی شده و در کارنامه شرکت‌کنندگان در آزمون اعمال شده است. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی است و هیچگونه درخواستی در این خصوص قابل پذیرش نخواهد بود و متقاضیانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های آتی سالجاری شرکت نمایند.

همچنین نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی) متعاقباً اعلام می‌گردد.

برای اطلاع از نتایج آزمون نظام مهندسی اینجا کلیک کنید.

دفتر مقررات ملّی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید