ژئوماتیکنقشه برداری

معرفی شرکت Oaker Services

شرکت Oaker Services
آموزش نقشه برداری آپسیس

Oaker Services

Oaker Services از سال ۱۹۹۸ در توزیع محصولات مکانی یکپارچه، توسعه سامانه های مدیریت اطلاعات مکانی و ارائه برنامه های آموزشی و بالا بردن ظرفیت، پیشرو بوده است. Oaker Services به عنوان یک شرکت مشاور در حوزه علوم مکانی، فناوری را برای فراهم آوردن راه حل ها و محصولات جامع مکانی که پاسخگوی نیازهای مشتریان در بخش های عمومی، خصوصی، دانشگاهی و غیر انتفاعی هستند، به خدمت می گیرد.

دانش غنی مکانی Oaker Services در اخذ، تحلیل و مدل سازی داده های مکانی با استفاده از راه حل های برتر مکانی، نتایجی را که برای اخذ تصمیمات در نواحی کلیدی نظیر ارائه خدمات عمومی، مدیریت اراضی، مدیریت منابع طبیعی، مدیریت زیرساخت ها و خدمات رفاهی، و همچنین در حوزه تحقیقات و آموزش ضروری و لازمند را ارائه می نماید.

تیم مستعد، به خوبی آموزش دیده و متشکل از افراد حرفه ای ماهر Oaker Services به ارائه راه حل های قابل اعتماد و خلاقانه مکانی به مشتریان در آفریقای شرقی متعهد است. هسته مرکزی کسب و کار و خدمات ارائه شده فراهم ساختن راه حل های مورد اعتمادی است که اثری محسوس و کاربردی در این صنعت دارند. بنابراین راه حل های این شرکت با هدف همکاری در مدرن سازی آفریقای شرقی و از طریق قدرتمند ساختن صنایع به نیازهای همواره در حال تحول کسب و کار پاسخ می دهند.

منبع: gim-international.com

دیدگاهتان را بنویسید