اخبار ژئوماتیک

سخنان دکتر جمور در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۷

آموزش نقشه برداری آپسیس

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه‎برداری کشور، در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۷ و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی، دکتر یحیی جمور دبیر این همایش از تلاش های سازمان نقشه‎برداری کشور و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی که از ماه‎ها پیش برای برگزاری این همایش برنامه ریزی کرده بودند، تقدیر کرد.

وی، برگزاری جلسات سخنرانی، میزگردها و کارگاه‎های آموزشی متعدد در این همایش را فضای مطلوبی برای تبادل دانش متخصصان حوزه ژئوماتیک دانست و گفت: ارائه ۳۳ کارگاه تخصصی، ۴۷ مقاله سخنرانی و ۷۹ مقاله پوستری نتیجه مشارکت متخصصان دانش نقشه برداری در گرایش های متنوع بود. از این میان شاهد ارائه ۱۵ مقاله در حوزه GIS و SDI ، ۱۲ مقاله فتوگرامتری، ۱۳مقاله سنجش از راه دور و ۷ مقاله نیز در گرایش ژئودزی از سوی محققان و پژوهشگران شرکت کننده در همایش ژئوماتیک  ۹۷ ارائه شد.

معاون فنی سازمان نقشه برداری کشور در پایان گفت: بیست و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۷ درحالی به فعالیت خود خاتمه می دهد که نتایج بسیار خوبی را در نتیجه همکاری با دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تجربه کرده است. امیدواریم این مشارکت به این همایش منتهی نشده و ادامه پیدا کند.

منبع: سایت سازمان نقشه برداری کشور

دیدگاهتان را بنویسید