اخبار ژئوماتیک

دو انتصاب در سازمان نقشه برداری کشور؛ رحمانی معاون فناوری توسعه شد و پسندیده معاون اداری و مالی

آموزش نقشه برداری آپسیس

طی احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس سازمان نقشه برداری کشور، آقای “حبیب‌الله رحمانی” به سمت معاون فناوری توسعه، برنامه‌ریزی و هماهنگی امور دستگاه‌ها و خانم “نوشین پسندیده فلاح‎دانا” به سمت معاون اداری، مالی و پشتیبانی این سازمان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، مهندس مسعود شفیعی، در بخشی از حکم انتصاب آقای رحمانی که تا امروز سرپرستی معاونت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان نقشه برداری کشور را برعهده داشت؛ اظهار امیدواری کرد که او از این پس در تدوین سیاست‎های معاونت فناوری توسعه، برنامه‌ریزی و هماهنگی امور دستگاه‌ها، برنامه‎های کلان، ضوابط، دستورالعمل‎ها نظارتی و اجرای تکالیف ملی در حوزه دولت الکترونیک، موفق باشد و ضمن پیگیری جدی افزایش اعتبارات سازمان در لوایح بودجه سالانه کشور، اقدامات لازم جهت تنوع بخشی به منابع بودجه‎ای سازمان با استفاده از تمامی ظرفیت‎ها را به انجام رساند.

گفتنی است رحمانی در سال‌های پیش از این مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی بوده و همچنین ریاست اداره تدارکات و سفارشات خارجی سازمان نقشه‎برداری کشور را نیز بر عهده داشته است.

رییس سازمان نقشه برداری کشور همچنین در قسمتی از حکم انتصاب خانم پسندیده معاون جدید مالی، اداری و پشتیبانی این سازمان، «افزایش دقت، سرعت، کیفیت، ایجاد انظباط، شفافیت بیشتر و تکریم سرمایه‎های انسانی» را از ماموریت‎های مهم این معاونت دانست.

شایان ذکر است پسندیده که فوق لیسانس مدیریت دارد، پیش از این معاون ذی‎حساب وزارتخانه‎های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت و درمان بوده و همچنین همین معاونت را در سازمان برنامه و بودجه بر عهده داشته است.

رئیس سازمان نقشه برداری اظهار امیدواری کرد که آقای رحمانی و خانم پسندیده در سمت‎های جدید با استعانت از پروردگار متعال و با رعایت اصول قانون‎مداری و اعتدال‎گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشند.

منبع: سایت سازمان نقشه برداری

دیدگاهتان را بنویسید