فتوگرامتری

سری تجهیزات جانبی فانتوم ۴ که شما به آنها نیاز دارید (بخش دوم)

آموزش نقشه برداری آپسیس
بخش دوم : مسافرت و ماجراجویی

با بسیاری از لوازم جانبی مفید برای فانتوم ۴ انتخاب کنید که کدام لوازم جانبی برای سفر بهترین هستند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم به شش مورد ضروری برای کاربرانی که پهپادهای فانتوم ۴ خود را در هر جایی که ماجراجویی آنها را فرا میگیرد، استفاده میکنند.

۱٫ کوله پشتی چند منظوره (قیمت را چک کنید)

در پیمودن یک کوه با شیب تند یا در یک محفظه پهپاد کوچک، لازم است فانتوم ۴ شما سالم و ایمن بماند. هوشمندانه طراحی شده، و کوله پشتی چند منظوره قوی و مقاوم در برابر آب است، به شما اجازه می دهد در حالی که فانتوم خود را بر پشت دارید،  به راحتی بدوید، پروازکنید و یا از کوه بالا بروید. جیب های چندگانه داخل و خارج کوله پشتی هر چیزی را از کلید و کیف پول تا هارد اضافی، در خود ذخیره میکند. از همه مهمتر، محفظه اختصاصی لب تاپ میتواند مک بوک ۱۵ اینچی پرو را در خود جای دهد که به شما اجازه ویرایش و بارگذاری ویدیوی هوایی درهر جایی که باشید، را میدهد.

 

۲٫ سرپوش صفحه نمایش دستگاه کنترل از راه دور

آسمانی روشن و تمیز برای پرواز پهپاد مناسب میباشد، درست است؟ مطمئنا همین طور است، اما همه ی این تشعشعات آفتاب از دستگاه تلفن همراه شما بازتاب می شود و یک تابش روشنایی زننده و صفحه نمایش بدون وضوح ایجاد میکند . بیایید با آن رو به رو شویم : نگه داشتن کنترلر با یک دست و ایجاد سایه روی صفحه نمایش با دست دیگر، کمی سخت است، شما میخواهید روی خلبانی متمرکز شوید! با سرپوش صفحه نمایش دستگاه کنترل از دور، صفحه نمایش شما در سایه باقی می ماند؛ بنابراین شما می توانید تمام جزئیات مهم را در صفحه نمایش ببینید. این سرپوش ها برای اطمینان از فیت شدن دقیق دستگاه همراه شما، در دو اندازه در دسترس هستند.

۱٫ برای گوشی های هوشمند (قیمت را چک کنید)

۲٫ برای تبلت ها (قیمت را چک کنید)

 

۳٫ شارژر ماشین (قیمت را چک کنید)

برای پرواز پهپاد در امتداد جاده باز، شارژر ماشین ضروری است. وصل کردن این شارژر به یک خروجی DC 12 ولتی ماشین باتری تخلیه شده شما را، زمانی که در حال رانندگی به مقصد بعدی هستید و شرایطی که در تنگنا کار میکنید یعنی جایی که هیچ خروجی برقی در نظر گرفته نشده، به حالت عادی برمیگرداند.

۴٫ تشک فرود پهپاد (قیمت را چک کنید)

گاهی بهترین مکان برای پرواز بهترین مکان برای فرود نیست. به جای فرود آوردن پهپاد بر زمین گلی یا زمین صخره ای که خطر آسیب دیدن گیمبال و دوربین را به همراه دارد، یک تشک فرود پهپاد PGYTECH  را به همراه داشته باشید. تشک انعطاف پذیر و سبک، پهپاد شما را در هنگام فرود در سایر سطوح خطرناک محافظت می کند. شما حتی می توانید از آن برای بالابردن دقت فرود خود استفاده کنید.

۵٫ باتری پرواز هوشمند اضافی (قیمت را چک کنید)

نکته ای که در مورد مسافرت به مکان های جدید وجود دارد این است که نمی دانید چه چیزی در انتظار شماست. این موضوع برای ماجراجویی هوایی جدید، عالی است، اما مشکل در چیزهایی مانند شارژ باتری است. با مدت زمان ۳۰ دقیقه پرواز، یک باتری هوشمند پرواز برای چند روز کافی نیست. از پیش برنامه ریزی کنید و یک، دو یا سه باتری اضافه تر با خود ببرید.

۶٫ مجموعه پروانه های اضافی ( قیمت را چک کنید)

بدون شک، ماجراجویی های با ارزش شامل خطر هستند. درست مثل زمانی که خودتان را در چالش قرار میدهید، قصد دارید محدودیت ها را از پهپاد  فانتوم خود بردارید  و ممکن است تصادفات رخ دهد. پروانه ها معمولا ضربه ناشی از این آسیب ها را میگیرند و می توانند بر تعادل، بهره وری پرواز و نیروی محرکه تاثیر بگذارند، بنابراین خوب است که حداقل دو مجموعه اضافی پروانه و حتی بیشتر، زمانی که قصد سفر طولانی مدت دارید، داشته باشید.

نه تنها امکان پذیر است که پهپاد سری فانتوم ۴ خود را برای سفر بزرگ بعدی خود به همراه ببرید، بلکه  این یک ایده عالی است! این شش لوازم جانبی اطمینان حاصل می کنند که پهپاد شما پرواز خواهد کرد و لحظات باورنکردنی شما را زمانی که مشتاق اکتشاف هستید، ضبط میکند.

ممنون از توجه تان! در قسمت سوم، ما لوازم جانبی فوق العاده تری را برای فانتوم شما معرفی می کنیم!

منبع: store.dji.com


مطالب مرتبط:

۱. بکارگیری فتوگرامتری در دادگاه
۲. فانتوم ۴ پرو Obsidian : جعبه گشایی و معرفی
۳. لوازم جانبی سری فانتوم ۴ که شما نیاز دارید


به وسیله یک دوربین و پرنده بدون سرنشین، بازسازی یک معدن را نظارت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید