ژئوماتیکهیدروگرافی

CEE USA بسته RTK-USV به روزی را به شرکت American Engineers  ارائه می نماید

آموزش نقشه برداری آپسیس

CEE USA بسته RTK-USV به روزی را به شرکت American Engineers  ارائه می نماید

شرکت American Engineers  اخیراً با اخذ یک بسته نقشه برداری سونار تک پرتوی به روز CEE HydroSystems، به همراه یک وسیله نقلیه سطحی بدون سرنشین هدایت شونده از راه دور (USV)، نقشه برداری هیدروگرافی را به دامنه قابلیت های نقشه برداری درون سازمانی خود افزوده است. CEE، USV سفارشی خود را حول یک سیستم اکوساندر CEESCOPE-USV ماژولار منحصر به فرد ساخته و آن را به همراه نرم افزار اخذ داده های هیدروگرافی HYPACK که به شرکت American Engineers قابلیت های برنامه ریزی برای یک نقشه برداری کامل، اجرا و ویرایش داده ها را می دهد، ارائه می نماید. CEE USV در ترکیب با پهپاد هوایی و تجهیزات لیدار به AEI اجازه فراهم ساختن یک بسته کامل نقشه برداری برای بالا وزیر سطح آب در تمام آمریکا برای مشتریان خود را می دهد.

قایق هیدروگرافی

قایق از راه دور عملیاتی شونده ۱٫۸ متری با عملکرد فوق العاده توسط CEE USA برای برآورده ساختن مشخصات مورد نظر AEI متناسب شده است، بکارگیری یک اکوساندر دو کاناله با Trimble RTK GNSS داخلی امکان عملکرد پیوسته ایستگاه های مبنای UHF Trimble R8 و R10 شرکت AEI را فراهم می آورد. طبق اظهارات Adrian McDonald از شرکت CEE HydroSystems USA “بسته USV شرکت AEI گام بزرگی رو به جلو در قابلیت بکارگیری و انعطاف پذیری نقشه برداری از راه دور است و راه حل عمق سنجی با کیفیت بسیار بالایی را به مشتریان عرضه می دارد. در دست داشتن تعیین موقعیت GNSSای، عمق یابی، و داده های مسافت سنجی در یک محفظه قابل حمل مجزا از سیستم های وسایل نقلیه، این USV را به یک ابزار نقشه برداری و نه یک پروژه علمی مبدل می سازد. وسیله نقلیه و ماژول داده را روشن کنید و آماده شروع نقشه برداری شوید.”

قایق هیدروگرافی

کاربران AEI به لطف طراحی ماژولار می توانند بدون نیاز به پیاده کردن USV به سادگی حالت نقشه برداری را از USV به قایق دارای سرنشین تغییر دهند، تنها استثنا در این حالت حذف ماژول داده ضد آب است. آزمایش عملکرد برای AEI در پاسخ به نیازهای مشتریان دارای اهمیت بود. تصویربرداری سونار با استفاده از اسکن جانبی با بکارگیری Tritech StarFish ممکن است به عنوان یک داده ورودی خارجی به CEESCOPE USV افزوده شده و قابلیت دوباره بکارگیری یک اکوساندر چند پرتوی نظیر Norbit IBWM یک الزام طراحی برای تعیین نوع وسیله نقلیه بود.

قایق هیدروگرافی

بدنه وسیله نقلیه و سیستم کنترل از راه دور/رانش توسط Teledyne Instruments ارائه شده بود.

منبع: ceehydrosystems.com

 

دیدگاهتان را بنویسید