CEE HydroSystems اکوساندر CEESCOPE-USV منحصر به فرد خود را راه اندازی می کند
CEE HydroSystems خبر انتشار یک سامانه نقشه برداری با اکوساندر تک پرتوی جدید و منحصر به فرد را که به طور خاص برای کاربردهای در حال رشد نقشه برداری با وسایل نقلیه سطحی بدون سرنشین در آب های کم عمق طراحی شده است، با استفاده از هردو کشتی های تولید شده برای مشتریان و آنهایی که در بازار در دسترس هستند، را اعلام نموده است.
بسته کامل تک جعبه ای ضدآب مشتمل بر اکوساندر، GNSS و فاصله یاب رادیویی برد بلند است که می تواند تقریباً روی هر وسیله نقلیه هدایت شونده از راه دور نصب شود. این بسته به عنوان یک واحد کاملاً جامع، نیازی به رابط کاربری با USV نداشته و چالش های یکپارچه سازی داده های حاصل از این تجهیزات روی وسیله نقلیه، حذف شده اند. ™VEESCOPE-USV تفکیک واضحی میان سکو و راه حل داده ای قائل شده و انعطاف پذیری در انتخاب وسیله نقلیه را افزایش می دهد. با بکارگیری فاصله یابی رادیویی برد بلند آنی، عمق سنجی دو فرکانسه ۲۰ هرتزی با جزئیات، RTK GNSS تا ۲۰ هرتز، و یک پژواک نگار رقومی با نرخ ۳۲۰۰ نمونه در هر پالس، از طریق ایستگاه مبنای رادیویی CEE-LINK در دسترس اپراتور USV در ساحل خواهد بود. با استفاده از بسته های نرم افزاری نظیر HYPACK و Eye4Software Hydromagic داده های حاصل از فاصله یابی CEESCOPE-USV به اپراتور امکان هدایت USV در راستای خط نقشه برداری را مانند قایق های نقشه برداری دارای سرنشین، می دهد. CEESCOPE-USV به کاربران دامنه ای بیش از ۱۰۰۰ متر را برای هدایت وسیله نقلیه خود ارائه می کند.
Adrian McDonald از شرکت CEE HydroSystems اظهار داشت: “با حذف نیاز به اداره کردن داده های فاصله یابی توسط وسیله نقلیه، ممکن است هزینه کلی سامانه کاهش یابد، و تفکیک تجهیزات از بخش های الکترونیکی وسیله نقلیه نیز مزایایی در راستای دست یافتن به داده های کامل و بی کم و کاست، که مهمترین نگرانی ما به عنوان تولید کننده تجهیزات است، را ارائه می نماید. با ارائه یک بسته داده ای کامل طراحی شده برای نقشه برداری با USV به نقشه برداران، ما مسیر طراحی USV را برای شرکت ها ساده تر کرده ایم، چرا که آنها دیگر نیازی به نگرانی در ارتباط با نحوه اداره نمودن داده های خود ندارند. به علاوه، کاربرانی که به دنبال افزودن قابلیت تهیه ویدئو به صورت آنی و یا اسکن جانبی به USV خود هستند، می توانند به سادگی خروجی داده ها از این وسایل را به CEESCOPE-USV وارد نمایند و این داده ها به همراه داده های عمق سنجی و GNSS به ساحل ارسال خواهند شد. بطور مشابه، داده های ناوبری در صورت نیاز، مثلاً برای هدایت نقطه ای در راستای مسیر، می توانند از CEESCOPE-USV به سامانه های کنترل وسیله نقلیه انتقال یابند.”