ژئوماتیکمصاحبه آپسیس

مصاحبه آپسیس با مهندس درویش مدیرعامل آراد دوربین

آراد دوربین,مهندس درویش
آموزش نقشه برداری آپسیس

 

 

  • خودتان و زمینه کاری شرکت آراد دوربین را معرفی کنید؟

بنده درویش هستم، مدیر عامل شرکت آراد دوربین به همراه برادرم محمد درویش مدیر عامل شرکت آراتک.
ما در دو زمینه فعالیت داریم. بخش اول فروش و خدمات پس از فروش (آموزش) و کالیبراسیون و تعمیرات تحت نام تجاری آراد دوربین تأسیس شده در سال ۱۳۸۴ و بخش دیگر تولید لوازم نقشه برداری تحت نام آراتک تأسیس شده در سال ۱۳۹۲

در بخش فروش و خدمات پس از فروش در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ گواهی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2008 از موسسه TÜV NORD آلمان و با پیگیری های مستمر در زمستان ۱۳۹۲ موفق به اخذ استاندارد ISO / IEC 17025 از نظام ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه کالیبراسیون شدیم و از معدود آزمایشگاه های معتبر در زمینه تجهیزات نقشه برداری هستیم. هدفمان این است که در زمان کم و با قیمت و سود کم در جلب رضایت مشتریان فعالیت کنیم.

در بخش خدمات پس از فروش نیروهای خود را به منظور آموزش چندین بار با هزینه چند برابر به خارج از کشور فرستادیم. در حال حاضر توانایی تعمیر انواع دوربین و GPS ایستگاهی را با نازلترین قیمت نسبت به شرکت های همکار داریم. برای مثال شرکت همکاری تعمیر دستگاه TS15 را ۵ میلیون فاکتور کرده بود که ما آن دستگاه را با ۸۰۰ هزار تومان تعمیر کردیم. ما سعی داریم در زمان کم با هزینه کم حداکثر همکاری با نقشه برداران را داشته باشیم.

در بخش دوم تولید لوارم نقشه برداری، بنا به مشکلاتی که در گذشته در واردات لوازم داشتیم اقدام به تأسیس شرکتی تحت نام تجاری آراتک کردیم. از ۸ قطعه کلی لوازم جانبی نقشه برداری ۵ قطعه را به شرح زیر تولید کردیم به طوری که در حال حاضر پاسخگوی ۳۰ درصد بازار هستیم.

  1. شاخص ۵ متری آلومینیومی با وزن ۲٫۱۰۰ تا ۲٫۲۰۰ کیلوگرم که نسبت به نمونه چینی آن با وزن ۱٫۶۰۰ کیلوگرم، کیفیت بالاتری دارد.
  2. سه پایه آلومینیومی با وزن ۵٫۱۰۰ کیلوگرم که نسبت به نمونه چینی آن با وزن ۳٫۱۰۰ تا ۴٫۱۰۰ کیلوگرم، کیفیت بالاتری دارد.
  3. سه پایه چوبی دقیقا مشابه با wild از راش اشباع شده با درصد خشک شدن کمتر از ۱۰ درصد که که نسبت به نمونه چینی آن که با چوب های متفرقه ساخته می شود، کیفیت بالاتری دارد.
  4. ژالن و منشور ۳۶۰ درجه و مینی منشور
  5. پیلار

که دو مورد آخر محدود تولید می شوند. لوازم جانبی نقشه برداری دیگری هم در دست ساختند که به زودی به تولید انبوه خواهند رسید.

آراد دوربین,آراتک,همایش ژئوماتیک

  • هدف شما از شرکت در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۵ چیست؟

در وهله اول و در بخش آراد دوربین معرفی توانایی های شرکت آراد دوربین و ارائه تأیید صلاحیت و ISO و علت دیگر حضور در صحنه نقشه برداری است. و در بخش آراتک توضیح و تشریح تولیداتمان نسبت به معادل چینی آن و بیان مزایا و اینکه چرا قیمت سه پایه های آراتک از سه پایه های چینی ها ارزان تر است.

  • در راه تولید چه موانعی بر سر راه شما هست؟

مورد اول یکسان سازی ارز و مورد بعدی تقویت سازمان استاندارد برای جلوگیری از ورود کالاهای بی کیفیت به داخل کشور.

  • چشم انداز آراد دوربین را پس از تحریم چگونه می بینید؟

چنانچه بتوانیم با شرکت مطرحی قرارداد منعقد کنیم و نمایندگی مطلوبی دریافت کنیم، کمک شایانی به نقشه برداری خواهیم کرد.

  • نظرتون را در یک خط در ارتباط با رسانه آپسیس بفرمایید؟

چنانچه بتوانیم توانمندی های آراد دوربین را به آپسیس نشان دهیم، بی شک آپسیس هم می تواند به خوبی آراد دوربین را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید