چارسوژئوماتیک

گزارش رونمایی از آپسیس

آموزش نقشه برداری آپسیس

گزارش از مراسم رونمایی از آپسیس

متفاوت ترین رسانه تخصصی ژئوماتیک در همفکر

دیروز ۶ آبان ۱۳۹۴ آپسیس، متفاوت ترین رسانه تخصصی ژئوماتیک در رویداد همفکر به عنوان یک استارت آپ نوین که در رشته مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک بی سابقه است، با حضور اعضای تیم آپسیس به همگان معرفی شد. همفکر رویدادی هفتگی است که با ایجاد فضایی مناسب برای شاغلین و متقاضیان کار، امکان تبادل نظرات، بحث و گفتگو و شبکه سازی را فراهم می آورد.

مراسم رونمایی آپسیس از ساعت ۶ عصر و با حضور مؤسسان و اعضای تیم رسانه آنلاین آپسیس و جمع کثیری از کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه گذاران در حوزه های مختلف آغاز شد و هر لحظه با ورود مهمانان جدید، فضای حاکم بر مراسم گرم تر و خوشایند تر شد.

اعضای گروه آپسیس با جستجوی نفر به نفر و ارائه توضیحاتی درباره حوزه فعالیت های آپسیس، کارآفرینان و متخصصان زمینه های مختلف را گرد خود جمع کردند و رفته رفته با ارائه توضیحاتی دقیق تر و جامع تر، متخصصین ژئوماتیک و علوم مرتبطه حاضر در مراسم را مجذوب خود نمودند.

همفکر و آپسیس

در اواسط مراسم با دعوت میزبانان، همگی به سخنان یکی از اعضای گروه آپسیس گوش فرا دادند. در این سخنرانی به لزوم ایجاد رسانه تخصصی آنلاین ژئوماتیک که سال ها فقدان آن در بین جامعه مهندسین نقشه برداری و ژئوماتیک احساس می شد، پرداخته شد. در ادامه، آپسیس به عنوان راهنمایی برای آینده رشته مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک معرفی شد که در آن تیمی از کارشناسان و متخصصان باتجربه و زبده برای ارائه کامل ترین و به روز ترین مطالب در حوزه های فناوری، برنامه نویسی، مقاله نویسی، نشر کتب، خدمات و تجهیزات نقشه برداری دور هم جمع شده اند.

مراسم رونمایی آپسیس با تبادل دوطرفه نظرات و ایده ها ادامه یافت و به موجب آن، بستری مناسب برای بهبود هرچه بیشتر رسانه تحسین شده آپسیس از سوی مهمانان حاضر در مراسم فراهم شد.

در حالی که انتظار می رفت مراسم رونمایی آپسیس در ساعت ۸ شب پایان یابد، به دلیل توجه و اشتیاق مهمانان، گردهمایی تا ساعت ۹:۳۰ شب ادامه یافت و شبی خوش را برای همه افراد حاضر در سالن، اعم از اعضای تیم آپسیس و مهمانان رقم زد.

photo_2015-10-30_17-44-20

در پایان بر خود لازم می دانیم که از اعضای گروه هنرگردی به ویژه آقای علیرضا محمدشاه، آقای کسری علیها، خانم سارا شاه محمدی و خانم نیلوفر علیها که میزبان رویداد هفتگی همفکر در گالری علیها بودند، قدردانی و تشکر کنیم.

نویسندهمدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید