اخبار ژئوماتیک

مهندس شفیعی: بازنشستگان سازمان نقشه برداری کشور، گنجینه‎های ارزشمند معنوی هستند.

آموزش نقشه برداری آپسیس

در نشست صمیمانه پیشکسوتان سازمان نقشه برداری کشور عنوان شد؛
شفیعی: بازنشستگان سازمان نقشه برداری کشور، گنجینه‎های ارزشمند معنوی هستند.

روز پنجشنبه ۱۹/۷/۹۷ نشست صمیمی اعضای کانون بازنشستگان سازمان، در محیطی صمیمانه در محل سالن هفت تیر سازمان نقشه برداری، برگزار شد.

در این نشست که به همت کانون بازنشستگان سازمان نقشه برداری کشور برگزار شده بود؛ مهندس مسعود شفیعی، رئیس سازمان، از نزدیک با پیشکسوتان و بازنشستگان مدعو دیدار و گفتگو کرد و خطاب به آنان گفت: شخصا علاقمندم از تجارب گرانسنگ شما بهره مند شوم.تلمذ از محضر شما پیشکسوتان و استفاده از رهنمودهایتان را وظیفه خود می دانم.

اعطای وام رفاه بصورت ماهانه به اعضا

در بخش دیگری از این مراسم آقای مهندس یونس قره باغی، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان نقشه برداری کشور، گزارشی از عملکرد این کانون در سال گذشته ارائه داد.

وی گفت: هم اکنون صندوق رفاه کانون با سرمایه ای بالغ بر یک میلیارد تومان، ماهانه به ۱۸ نفر از اعضا وام، اعطا می کند.

قول مساعد نایب رئیس مجلس برای پیگیری مطالبات بازنشستگان

دکتر ایرج کریمیمان، که بنیانگذار کانون بازنشستگان بود نیز طی سخنانی، به برخی مشکلات بازنشستگان اشاره کرد و خواهان اجرای کامل قانون خدمات کشوری به خصوص در بخش یکسان سازی حقوق و مزایای آنان شد.

وی با اشاره به جلسات منظم ماهانه با مدیران کانون‎های بازنشستگی کشور، ادامه داد: در جلسه اخیر، دکتر پزشکیان، نایب رئیس مجلس قول مساعد برای پیگیری مشکلات بازنشستگان را دادند.

در ادامه این مراسم آقایان احمد الهیاری و منصوری از اعضای هیات مدیره کانون و بازرس آن، به ارائه گزارشی در رابطه با فعالیت‎های یک سال گذشته پرداختند.

۷۱۴ نفر عضو کانون بازنشستگان سازمان

در حاشیه این مراسم محمد محمودی، مدیر عامل کانون بازنشستگان سازمان نقشه برداری کشور، طی مصاحبه کوتاهی با سایت روابط عمومی، اظهار داشت: هم اکنون حدود ۹۹۵ نفر از همکاران در کسوت بازنشستگی هستند که از این تعداد ۷۱۴ نفر عضو کانون بازنشستگی شده اند.

خانم مهدوی از اعضای با سابقه این کانون، نیز با اشاره به مشکلات بازنشستگان، اعم از بیمه درمانی، حقوق و ….، خواستار رسیدگی مسئولین، به مشکلات بازنشستگان شد.

در پایان این مراسم ، انتخاباتی برای تعیین اعضای جدید هیات مدیره کانون برگزار شد. در این  انتخابات آقایان، حسن حاجی پروانه، محمد محمودی، حبیب غیبی، حجت‎الله امیری و علیرضا قافی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید و احمد الهیاری به عنوان بازرس انتخاب شدند.

ضمنا آقایان حسینعلی محمودی راد و ناصر خائف به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و آقای افضل اربابی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منبع: سایت سازمان نقشه برداری کشور

دیدگاهتان را بنویسید