فتوگرامتری

آموزش پهپاد و خدمات مشتری Geodetics

آموزش نقشه برداری آپسیس

آموزش پهپاد لیدار و خدمات مشتریان

محصولات Geo-MMS خانواده Geodetics در سراسر جهان در حال استفاده هستند. هنگام خرید سیستم نقشه برداری موبایل Geodetics، خدمات درجه اول مشتری و آموزش هواپیماهای بدون سر نشین از کادر فنی Geodetics در دسترس است. خدمات مشتری یک عنصر اساسی در ارائه Geodetics است و بنابراین، Geodetics دوره های آموزشی را به صورت دوره ای برگزار می کند. صرف نظر از اینکه مشتریان ما در کجا حضور دارند، هر زمان برایشان سوالی ایجاد شود می توانند به پاسخ های سریع و کمک های فعال ما متکی باشند. مشتریان Geodetics قادر به انجام مشاوره تیکنیکی و کاربردی خود در مورد پروژه ها و یا عملیات خود صرف نظر از منطقه زمانی هستند. Geodetics برای بهبود بخشیدن به محصولات خود در تلاش است تا جلسات آموزشی شخصی سازی شده و همچنین به طور پیوسته بر اساس آنچه از مشتریان خود می آموزد برگزار کند.

Geodetics در مورد ارائه خدمات به مشتریان خود در سطح جهانی، به دنبال آموزش پهپادها و محصولاتی است که با توجه به نیاز مشتری، تکامل و تغییر می یابند. جلسات آموزشی Geodetics برای افراد و یا گروهی از کاربران می تواند در مرکز Geodetics در سن دیگو برگزار شود.

در جلسات آموزشی Geodetics مشتریان درباره موضوعات زیر راهنمایی می شوند:

  • اصول نقشه برداری موبایل لیدار و پهپاد
  • برنامه ریزی پرواز و اجرای آن
  • تنظیمات سیستم و پهپاد
  • کمک به کاربر
  • آموزش چک لیست
  • مشاوره نزدیک برنامه های کاربردی
  • جمع آوری و پردازش داده ها در زمان آنی
آموزش پهپاد و خدمات مشتری Geodetics
شکل ۱: دوره های آموزشی پهپاد Geodetics در سراسر جهان.

Geodetics چندین دوره آموزشی را در سراسر جهان برگزار کرده و برای آموزش مشتریان خود در هر دوره ۲ روز را اختصاص داده است. آن ها جلسات سفارشی را به صورت شخصی و از طریق کنفرانس های ویدئویی ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات با کیفیت بالای Geodetics می توانید ما را دنبال کنید! Geodetics بالاترین کیفیت محصولات پهپاد را با قیمت مناسب فراهم می کند.

منبع: www.geodetics.com


مطالب مرتبط:

۱. برنامه ریزی پرواز هواپیماهای بدون سر نشین: به روز رسانی نرم افزار برنامه ریزی Geodetics
۲.  پسا پردازش کینماتیک GPS برای سیستم های پهپاد لیدار
۳. افزایش کارایی فتوگرامتری پهپاد


پهپاد فتوگرامتری

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید