اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

گزارش خبری مصاحبه مطبوعاتی جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان

جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان
آموزش نقشه برداری آپسیس

گزارش خبری مصاحبه مطبوعاتی جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان

مصاحبه مطبوعاتی جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۶/۱۳۹۵ در سالن آمفی تئاتر سرای محله سعادت آباد از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۱۵، با حضور جمعی از روسای اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان برگزار گردید.

در این مصاحبه مطبوعاتی آقایان محتشم زاده ریاست انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان تهران، دستمالچی ریاست انجمن تولیدکنندگان در و پنجره UPVC، عقبایی ریاست اتحادیه مشاوران املاک، کاظمی ریاست اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی و آقای دکتر فاطمی دبیر اجرایی جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان، به ایراد سخنرانی پرداختند.

مصاحبه مطبوعاتی در ۲ بخش مشترک و اختصاصی برگزار شد که در بخش مشترک هریک از سخنرانان در ارتباط با اهمیت برگزاری این گردهمایی و حول محور­های اصلی این جشنواره صحبت نمودند.

در این بخش آقای دکتر فاطمی در ارتباط با اهمیت خلاقیت و نوآوری در صنعت ساختمان و همچنین خلا وجود یک جشنواره که به طور تخصصی به حوزه های گوناگون صنعت پرداخته و بستری را برای توسعه پایدار صنعت ساختمان فراهم آورد، اشاره نمودند.

همچنین آقای مهندس محتشم زاده در ارتباط با محور­های اصلی این جشنواره و اهمیت بحث اتلاف انرژی علی الخصوص صرفه جویی در مصرف آب به عنوان یک بحران ملی ایراد سخنرانی نمودند.


اولین جشنواره چهره های ماندگار صنعت ساختمان

آپسیس رسانه تخصصی ژئوماتیک بنا به رسالت خود و در راستای بسترسازی توسعه پایدار صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت مادر، همگام با شهرداری تهران، سازمان نظام مهندسی و سازمان نظام کاردانی این بار حامی رسانه ای جشنواره ای بزرگ  و ملی خواهد بود. جشنواره ای در روز معمار با نام جشنواره چهره های ماندگار صنعت ساختمان در ۱۴ حوزه، که آپسیس پوشش کامل خبری آن را بر عهده دارد.

جشنواره پیشگامان چهره های ماندگار صنعت ساختمان,کانون آگهی و تبلیغات برداشت دوم, آپسیس,کانون آگهی و تبلیغات برداشت دوم,سازمان نظام مهندسی

درباره جشنواره

امروزه در صنایع مختلف جشنواره های داخلی و بین المللی ای برگزار می گردد تا فعالان آن صنعت را در رقابتی سالم به چالش کشیده و جامعه را بیش از پیش از کیفیت آثار مطلع سازد. جشنواره چهره های ماندگار صنعت ساختمان در ۱۴ حوزه اعم از نما، محوطه سازی، مقاومت، مصالح، بازرگانی و سایر موارد مرتبط فعالان صنعت را به رقابت دعوت نموده و در پایان به برگزیدگان هر حوزه نشان طلا چهره ماندگار صنعت ساختمان اهدا می گردد.

این جشنواره با همراهی شهرداری تهران، سازمان نظام کاردانی صنعت ساختمان و سازمان نظام مهندسی و به مناسبت روز جهانی معمار، در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۷/۹ برگزار می گردد.

برای مشاهده برنامه زمان بندی اولین جشنواره چهره های ماندگار صنعت ساختمان اینجا کلیک کنید.


علاقه مندان در صورت کسب اطلاعات بیشتر و یا انعقاد قرارداد با کانون آگهی برداشت دوم به منظور اسپانسری جشنواره چهره های ماندگار صنعت ساختمان از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمائید.
آدرس : تهران خیابان آزادی، روبه روی دانشگاه صنعتی شریف، نبش خیابان گران مایه، پلاک ۴۴۶، طبقه سوم غربی، واحد ۵
شماره تماس : ۶۶۰۵۹۴۵۰
آدرس ایمیل : m.mirzaali65@gmail.com
وب سایت برداشت دوم: www.bardashte2.com

دیدگاهتان را بنویسید