ژئوماتیکنقشه برداری

کنفرانس کاربران Esri مسیر آتی فناوری تهیه نقشه را مشخص می کند

آموزش نقشه برداری آپسیس

Esri اعلام نموده است که انتظار حضور بیش از ۱۸۰۰۰ کاربر GIS و نقشه سازی را در مرکز گردهمایی سن دیگو برای شرکت در ۳۸ امین کنفرانس سالانه کاربران Esri (Esri UC) که در ۹ تا ۱۳ جولای ۲۰۱۸ برگزار می شود، دارد.

Esri UC مقصد منتخب کارشناسان فنی بین المللی، دانشمندان، مربیان، افراد فعال در حوزه کسب و کار و کاربران GIS از همه زمینه ها، نظیر کسب و کارهای تجاری، دولت ها، و موسسات غیر انتفاعی، است که به دنبال تحول سازمان خود از طریق قدرتمندترین سکوی GIS و نقشه سازی روی کره زمین هستند.

Futurist Juan Enriquez سخنرانی اصلی با موضوع “متحول ساختن خودمان- طراحی دوباره آینده بشری” را ارائه می نماید. او در صحبت های خود به بررسی آینده بشریت بصورت مشترک با جغرافی و ژنتیک، جایی که ما خودمان و موقعیت مکانی مان را طراحی می کنیم،  می پردازد. شرکت کنندگان ارائه هایی از کاربرانی که سازمان های هوشمندتری را ایجاد نموده اند که می توانند بر مشکلات جهانی غلبه کنند، را نیز خواهند شنید، این ارائه ها در بردارنده موضوعاتی نظیر  چگونگی ایجاد کسب و کارهایی پایدارتر، ارائه راه حل برای بی خانمانی، کاهش فقر، و مقابله با اثرات تغییرات اقلیمی هستند.

Jack Dangermond موسس و رئیس Esri می گوید: “کنفرانس کاربران Esri همانگونه که از نامش پیداست، مختص کاربران است. این فرصتی برای همه ماست تا گرد هم آمده و از یکدیگر بیاموزیم. از این طریق هریک قادر به ایفای نقش در مسیر رشد شخصی و توسعه سازمانی خود بوده و امکان تاثیرگذاری بیشتر بر سیاره مان خواهیم داشت.”

این کنفرانس یک هفته ای موضوعات زیر را به کاربرانی از سرتاسر جهان ارائه می نماید:

  • Dolores Huerta فعال حقوق بشر، از طریق به اشتراک گذاری چگونگی بهره گیری بنیاد Dolores Huerta از فناوری Esri برای الهام بخشی و سازمان دهی گروه های خیریه فعال در مسیر تحقق عدالت اجتماعی، به سایرین انگیزه خواهد بخشید.
  • James و Deborah Fallows نویسندگان مشهور روزنامه نیویورک تایمز،شرکت کنندگان در کنفرانس را با آخرین کتاب خود، Our Towns، همراه خواهند نمود: سفری ۱۰۰۰۰۰ مایلی به قلب آمریکا که داستان هایی تجربی در ارتباط با چالش هایی که شهرهای کوچک آمریکایی با آنها مواجهند را ارائه می نماید.
  • Felix Finbeiner فارغ التحصیل و دریافت کننده مدال افتخار ملی آلمان جزئیات کارزار میلیاردها درخت خود را با شرکت کنندگان به اشتراک می گذارد، کارزاری مرتبط با محیط زیست که از کاشت یک میلیون درخت تا کاشت بیش از ۱۵ میلیارد درخت در ۱۹۰ کشور تحت نظارت برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP) رشد نمود.

Esri UC جایی است که افراد مرتبط با فناوری، از طریق شرکت در بیش از ۳۴۵ ورکشاپ فنی و ۲۴۳ سخنرانی، امکان فهم چگونگی قدرت نمایی هوش مکانی و فناوری تولید نقشه را خواهند یافت. جامعه نقشه سازی با ۷۳ گروه خاص کاری و ۱۹۲ مقاله انتخاب شده از میان حدود ۹۰۰ مقاله ثبت شده، معرفی می شود. سخنرانان اصلی کنفرانس قبلی نظیر Jane Goodall انسان شناس، Martin O’malley فرماندارد پیشین مریلند، Richard Soul Wurman موسس کنفرانس TED، و Will.i.am موسیقی دان در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، سری به وبسایت کنفرانس کاربران Esri بزنید.

منبع : www.geoinformatics.com


دیدگاهتان را بنویسید