ژئوماتیک

همایش ها و کارگاه های آموزشی

همایش ها و کارگاه های آموزشی
آموزش نقشه برداری آپسیس

برای برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی با ما تماس بگیرید

تماس با آپسیس

آپسیس با استفاده از تجربه و توان علمی بالا امکان برگزاری همایش ها و کارگاه های عملی را نیز برای دوستدارانی که برای بروز ماندن و کسب اطلاعات بیشتر در حال تلاش هستند نیز فراهم کرده است. این کارگاه­ های آموزشی پیش از این در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز و ادارات دولتی و شرکت های خصوص برگزار گردیده است.

هدف از برگزاری این کارگاه­ های آموزشی، معرفی فن ها و آشنایی با بروزترین روش ها و تخصصی ترین کاربری های علوم مختلف ژئوماتیک است که در این کارگاه­ های آموزشی علاوه و بر اطلاعات بروز از جدیدترین تجهیزات نقشه برداری نیز رونمایی شده و آموزش این تجهیزات در قالب کارگاه های یک یا چندروزه ارائه می شود.

کارگاه­ های آموزشی آپسیس به چند دسته تقسیم بندی می‌گردد:

  • مراکز آموزشی: آپسیس در مراکز آموزشی کارگاه های عملی متناسب با رشته هایی که در این همایش ها حضور خواهند داشت برگزار می نماید. کارگاه­ های آموزشی از قبیل آشنایی با سیستم مکان یابی ماهواره ای، کار با تجهیزات نقشه برداری بروز، آموزش نرم افزارهای تخصصی از قبیل نرم افزارهای پردازش نقاط ماهواره ای و ترسیم.
  • مراکز دولتی: آپسیس به منظور هرچه بیشتر آشنایی ادارات دولتی در به ‌کارگیری فن ها . تجهیزات و راهگشایی در پروژه های مختلف و همچنین مشاوره در امر تهیه تجهیزات برای پروژه های خاص و همچنین آموزش کارکنان در خصوص استفاده از نرم ‌افزارها گام بلندی برداشته است که رزومه بلندی از برگزاری این همایش ها در ادارات را داراست.
  • شرکت های خصوصی: آپسیس به منظور مشاوره و حل مسائل فنی و آشنا سازی شرکت ها با روش های کم هزینه تر در اجرای پروژه ها و همچنین آموزش نرم افزارهای مختلف قابلیت برگزاری این کارگاه­ های آموزشی را در شرکت های خصوص نیز فراهم آورده است.
  • همایش های عمومی: آپسیس با توجه به گستردگی کار و رشته تخصصی ژئوماتیک همه سال کارگاه­ های آموزشی و همایش های عمومی را برگزار می‌نماید که مورد مخاطب در این همایش ها کلیه افراد حاضر در جامعه ژئوماتیک و عمرانی کشور است که در بازه های زمانی خاص به اطلاع می‌رسد.

امیدواریم شما خواننده محترم را در یکی از این کارگاه­ های آموزشی ملاقات نماییم.

و در آخر آپسیس آمادگی لازم برای برگزاری کلیه همایش ها و کارگاه های عملی مختلف در کلیه رشته ها را بنا به در خواست شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید