اخبار ژئوماتیکچارسو

معرفی کتاب پرندگان آهنین نوشته عباس خاراباف

کتاب پرندگان آهنین
آموزش نقشه برداری آپسیس

کتاب پرندگان آهنین نوشته عباس خاراباف

آشنایی با دانش و فنّاوری انواع هواپیما?، موشک?، ماهواره? و فضاپیما?

انسان همواره آرزوى پرواز را در سر می پرورانده است. آثار نوشتاری و غیرنوشتاری به جا مانده حاکى از آن اند که او شیفتۀ پرواز بوده و برای تحقق بخشیدن به این رویای خود بسیار تلاش کرده است.

در کتاب پرندگان آهنین تلاش بر این بوده است که مهندسی هوافضا و علوم و فنّاوری های مرتبط با آن به زبانی ساده و کامل ارائه شود. همچنین اطلاعاتی دقیق و خواندنی درباره هواپیماها، موشک‌ها، فضاپیماها، ماهواره ها و سایر وسایل پرنده و نحوه کارکردن آ نها در اختیار خوانندگان قرارگیرد و درک مسائل مهم مربوط به علم پرواز و وسایل پرنده با تکیه بر تصاویر و رعایت معیارهای متون آموزشی، برای خوانندگان کتاب آسان تر شود.
فصل های این کتاب بر اساس واحدهای آموزشی مهندسی هوافضا در دانشگاه های معتبر ایران و جهان و همچنین دوره های تخصصی آموزش مهندسی هوافضا در سراسر جهان تألیف شده است. هر فصل شامل چندین زیر بخش است که بر پایه الگویی منظم در متن گنجانده‌شده است. در هر بخش واژه‌های تخصصی به زبان بسیار ساده تشریح شده‌اند و در کنار آن‌ها اطلاعات تکمیلی بسیاری ارائه شده است. کتاب پرندگان آهنین را می‌توان مرجعی مناسب در زمینه علم پرواز و وسایل پرنده دانست.

فهرست و چند صفحه آغازین این کتاب را از اینجا دریافت نمایید.

مشخصات کتاب پرندگان آهنین

  • تعداد صفحه: ۱۵۶
  • نشر: طلایی (۲۴ اردیبهشت، ۱۳۹۳)
  • شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۶۲۲۹-۳۵-۵
  • قطع کتاب: رحلی
  • وزن: ۴۵۰ گرم
نویسندهمدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید