اخبار ژئوماتیک

شرکت های Airbus و Planet محصولات مکانی جدیدی را به بازار عرضه خواهند نمود

آموزش نقشه برداری آپسیس

Airbus و Planet یک قرارداد همکاری برای تسهیل دسترسی به داده های یکدیگر و توسعه مشترک راه حل های مکانی جدید را از طریق بنا نهادن یک چارچوب توافقی جستجوی فرصت ها برای همکاری مشترک در بازارهای موجود و جدید، ارائه محصولات، حراج ها و دیگر تلاش های مرتبط با بازار، منعقد نموده اند. هدف هردو شرکت تهیه مجموعه جامعی از داده های ماهواره ای جهانی با قدرت تفکیک های زمانی و مکانی مختلف، و توسعه محصولات تحلیلی مرتبط با گستره وسیعی از کاربردها، به نفع مشتریان است.

Francois Lombard، مدیر بخش کسب و کارهای هوشمند در Airbus Defence and Space می گوید: “با ترکیب نقاط قوت مان، قادر به فراهم آوردن قابلیت هایی کلیدی برای پاسخ به نیازهای بازار، در هر دو حوزه داده ها و محصولات دارای ارزش افزوده خواهیم بود، و فارغ از آنکه نیازها و صنایع مورد نظر مشتریان چه باشند، به بهترین نحو به آنها خدمات رسانی می کنیم.”

William Marshall، مدیر عامل و موسس Planet می گوید: “Airbus و Planet حقیقتاً مکمل یکدیگر هستند. Airbus موفقیت های دنباله داری در حوزه ارائه خدمات مطمئن و با قدرت تفکیک بالای سنجش از دوری داشته است، و Planet ضمن ارائه پوشش جهانی و همزمانی منحصر به فرد، برای سریع به فضا رساندن سنجنده ها تسلسل هوافضایی سریعی را در اختیار قرار می دهد. ما در کنار هم قادر به ارائه خدماتی سطح بالا که متناسب با نیازهای مشتریان در بازارهای بین المللی هستند، خواهیم بود.”

این همکاری نشان دهنده دارایی های ارزشمند هر یک بوده و هم افزایی آنها برای پاسخ به نیاز همواره رو به رشد به اطلاعات دقیق و پایش مستمر، را مشخص می نماید. مشتریان با بهره گیری از پیکر بندی هر دو شرکت همه روزه از طریق ماهواره های PlanetScope با قدرت تفکیک ۳ متری، و به وسیله پیکربندی های Pleiades و SkySat با قدرت تفکیک کمتر از متر به داده های کل سطح زمین دسترسی خواهند داشت. به علاوه، آنها قابلیت سفارش تصاویر با قدرت تفکیک های متنوع ۱٫۵ متری (SPOT 6&7)، ۵ متری (Rapideye) و ۲۲ متری (پیکربندی DMC) را نیز خواهند داشت. به تازگی، امکان اخذ تصاویر فارغ از شرایط آب و هوایی و نوری از طریق ماهواره های راداری TerraSAR-X، TanDEM-X و PAZ فراهم شده است و این از دسترسی به هر مکان روی کره زمین مستقل از پوشش ابر اطمینان حاصل می نماید.

ارائه شده از وبسایت Planet و  Airbus Defence and Space
منبع : www.geoinformatics.com

دیدگاهتان را بنویسید