ژئوماتیکنقشه برداری

توتال استیشن های جدید نیکون | روش حساب کنید!

آموزش نقشه برداری آپسیس

کیفیت توتال استیشن نیکون

هنوز چندتا چیز توی این دنیا وجود داره، که میتونی روشون حساب کنی! خورشید طلوع میکنه، مالیات ها به وقتش گرفته میشه، نقشه بردارها میرن سرِ زمین و صد البته توتال استیشن های نیکون هر روز همراه اوناست. مشتری ها روی شما حساب میکنن و نقشه بردارا برای ارائه نتایج با کیفیت به توتال استیشن های نیکون متکی هستن.

توتال استیشن های نیکون |سری Nivo

نسل جدید توتال استیشن های نیکون ™Nivo نام دارد که در دو سری Nivo™ C و سری +Nivo™ M عرضه می شوند. هر دو سری ابزارهای همه کاره و بسیار دقیقی هستند. از نظر ابعاد جمع و جور و وزن سبکی دارند که برای حمل در فواصل طولانی مناسب هستند. همه مدل های ™Nivo، از وضوح اپتیکی بالا و مشهور نیکون بهره می برند. ارائه تصاویری شفاف در هر شرایط نوری، قرائت و اندازه گیری را آسان و خستگی چشمی را کم می کند.

سری Nivo™ C

سری Nivo™ C با رابط ویندوز CE ، صفحه لمسی و برنامه های قدرتمندی مثل Survey Pro، Layout Pro، و Survey Basic with Roads

توتال استیشن نیکون,نقشه برداری,Nikon
سری +Nivo™ M

سری +Nivo™ M که از نرم افزار داخلی نیکون پشتیبانی می کنه و در مدل های ۲، ۳ و ۵ ثانیه ای عرضه میشه. حجم حافظه اش برای ذخیره سازی تا ۲۵۰۰۰ نقطه افزایش پیدا کرده و یک پورت USB انتقال داده ها رو راحت تر کرده!

توتال استیشن نیکون,نقشه برداری,Nikon,nivo M

سری +NPL-322

توتال استیشن +NPL-322؛ اقتصادی، همه کاره و پلتفورمی آسان برای استفاده است که سبب می شود شما به درستی کارتان اطمینان حاصل کنید. ساختمان اپتیکی معروف نیکون این امکان را می دهد که در نور بیشتر، تصاویر واضح تر و شفاف تر داشته باشید. استفاده از باطری های شارژی لیتیومی با عمر طولانی که در سری ™Nivo نیز استفاده شده، با طراحی کم مصرف ترکیب شده است. توتال استیشن +NPL-322، طولانی ترین شارژ ممکن را در عملیات زمینی به شما می دهد.

توتال استیشن نیکون,نقشه برداری,Nikon,NPL-322

سری +DTM-322

توتال استیشن +DTM-322؛ اقتصادی و همه کاره است، پلتفورمی آسان برای استفاده که سبب می شود شما به درستی کارتان اطمینان حاصل کنید. ساختمان اپتیکی معروف نیکون این امکان را می دهد که در نور بیشتر، تصاویر واضح تر و شفاف تر داشته باشید. بیشترین جزئیات و کمترین اعوجاج به ویژه در فواصل بسیار طولانی. سریع ترین توتال در این کلاس، با پشتیبانی از کمپانساتور دو محوره، دارای ۲ باتری و شارژر دوبل برای طولانی ترین روزهای کاری!

توتال استیشن نیکون,نقشه برداری,Nikon,DTM-322

سری +NPL-322 و +DTM-322 از گزینه های اقتصادی نیکون هستند و دقت و کیفیت را تضمین می کنند، در دو مدل ۲ ثانیه و ۵ ثانیه، دارای بلوتوث و حافظه ذخیره سازی تا ۲۵۰۰۰ نقطه.

همین حالا به سایت نیکون سر بزنید تا مدلی که برای شما مناسبت هست رو پیدا کنید!

دیدگاهتان را بنویسید