اخبار ژئوماتیک

اعتراض به سوالات و پاسخنامه‌های آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی
آموزش نقشه برداری آپسیس

پس از انتشار سوالات و پاسخ نامه های آزمون نظام مهندسی در وب سایت اصلی کارگزار این رویداد، فرمی به جهت اعتراض به صورت سوال پیش فرض قرار داده شده است، اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که به این آزمون و روند آن معترضید، لطفا با مراجعه به این لینک و تکمیل فرم برابر ضوابط قانونی و اجرایی سازمان یافته، حقوق حقه خود را طلب کنید.

دانلود فرم اعتراض

در متن توضیح به اعتراض به آزمون نظام مهندسی چنین آمده است

دفتر مقررات ملی ساختمان

شرایط ارسال:
– حتما فایل اعتراض نمونه را به pdf تبدیل و سپس ارسال نمایید.

– اگر به چند سوال اعتراض داشتید آن را صرفا در قالب یک فایل pdf ارسال نمایید. و برای هر سوال یک ایمیل جداگانه ارسال نکنید.

– اسم فایل pdf را شماره موبایل خود نامگذاری نمایید.

بعنوان مثال:

۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱٫pdf

 

توضیح در مورد پروسه اعتراض به آزمون ورود به حرفه

پیرو برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی بهمن ماه ۹۴، بدینوسیله اعلام می‌دارد دفترچه و کلید سوالات آزمون‌های مذکور در سامانه ثبت‌نام آزمونها درج شده است. داوطلبان می‌توانند درصورت اعتراض به سوالات و پاسخنامه‌های آن، اعتراضات خود را با فرمت مندرج در فایل زیر حداکثر تا تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمایند.
لازم بذکر است از ارسال درخواست‌های تکراری جداً اجتناب نمایید. طبق روال معمول آزمون‌ها، بررسی سوالات حتی با ارسال یک مورد اعتراض نیز انجام می‌شود و درصورت صحت اعتراض موارد در پاسخنامه کلیه شرکت‌کنندگان حسب مورد لحاظ خواهد شد.
بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده پس از بررسی اعتراضات قطعی است و هیچگونه درخواستی در این خصوص قابل استماع نخواهد بود و متقاضیانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های آتی شرکت نمایند. به اعتراضاتی که بطور کامل و در مهلت مقرر ارسال نگردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نویسندهمدیر سایت

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید