ژئوماتیکفتوگرامتری

ابزارهای تجاری: بهترین سخت افزار، نرم افزار و اپلیکیشن ها برای قدرتمند نمودن بازار پهپادهای تجاری

آموزش نقشه برداری آپسیس

ابزارهای تجاری: بهترین سخت افزار، نرم افزار و اپلیکیشن ها برای قدرتمند نمودن بازار پهپادهای تجاری

با در دست داشتن ابزارهای مناسب، می توانید کارایی تان را بالا برده، خدمات خود را گسترده تر نموده و به موفقیت کسب و کار خود کمک کنید. اما انتخاب راه حل های صحیح برای قدرتمند ساختن کسب و کار هیچ گاه کار ساده ای نیست. به عنوان یک فراهم آورنده خدمات مرتبط با پهپاد (DSP) لازم است اشاره کنیم، فراوانی انتخاب های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در بازار امروز، خود چالش بزرگتری است.

خب زمانی که بحث موفقیت شرکت شما در میان است، از کجا بدانید که کدام راه حل ها را باید در نظر بگیرید، و به چه کسی برای انجام این کار باید اعتماد کنید؟

ما برای کمی ساده تر کردن تصمیم گیری ها، اندکی دوندگی کرده ایم. چه DSP شما تازه شروع به کار کرده باشد و چه از کهنه کاران این صنعت باشید، اینجا ما برخی ابزارهای نقشه برداری با پهپاد را توصیه می کنیم که ممکن است برای شما سودمند باشند.

سخت افزار پهپاد

هواپیمای دارای بال های ثابت و یا هلیکوپتری (دارای پره های چرخان – مالتی روتور)؟ Mavic یا Phantom 4 Pro؟ دوربین با طیف مرئی (RGB) و یا چند طیفی؟

تصمیم گیری در مورد اینکه روی کدام سخت افزار پهپادی باید سرمایه گذاری نمود، می تواند دلهره آور باشد. کسب و کارهای پهپادی جدید غالباً به دنبال شنیدن توصیه های ما هستند، بنابراین ما یک راهنمای خریداران تهیه کردیم تا به درک کلی مساله کمک کنیم. امیدواریم که این اطلاعات شما را در میان گزینه های مختلف مهیا در بازار و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام مدل پهپاد انتخاب بهتری برای کسب و کار شماست، هدایت کند. این راهنما را می توانید بصورت رایگان دانلود کنید.

راهنمای خریداران پهپاد

راهنمای خریداران پهپاد ۲۰۱۷ را بخوانید تا نکاتی را در مورد انتخاب پهپاد نقشه برداری، و مقایسه مورد به مورد مدل های برتر پهپادی که امروزه در دسترس هستند را دریابید.

ابزارهای نقشه برداری پهپادی

هرچه خدمات پهپادی در سطح کره زمین افزایش می یابد، ابزارهای نرم افزاری در دسترس برای کمک به موفقیت این کسب و کار نیز بیشتر می شوند. علاوه بر DroneDeploy؛ اینجا تعدادی دیگر از ابزارهای مفید برای ارتقای خدمات نقشه برداری شما معرفی می شوند.

AirMap بر اساس منطقه پروازی شما، محدودیت های فضای هوایی و هشدارهای رسمی به روز را در قالب چارت ارائه می کند. میلیون ها کاربر پهپاد و صدها شرکت برای پروازهای پهپادی امن و کارا به داده ها و خدمات AirMap متکی هستند. هیچ فراهم آورنده خدمات پهپادی ای نباید خانه را بدون این اطلاعات ترک کند.

نرم افزار Airmap

Skyward یک پایگاه مدیریت پهپاد خلاقانه است که به اتصال به شبکه های پیلوت، ردیابی تجهیزات و مدیریت پردازش ها کمک می کند. با استفاده از پایگاه Skyward می توانید فضای هوایی را بررسی نموده، با تیم پروازی خود هماهنگ شده و احتمال خطر را کاهش دهید.

نرم افزار Skyward

SkyVector گنجینه برخط هدایت کننده دیگری از چارت های هوانوردی جهانی است. در منطقه خود فضای پروازی را بررسی کرده و با در دست داشتن هشدارهای پروازی و اعلانات مرتبط، به روز بمانید.

SkyVector

این اپلیکیشن اطلاعات آب و هوایی فوق منطقه ای و پیش بینی های دقیقه ای را فراهم می آورد، بنابراین می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت پروازی دقیق خود را برنامه ریزی کنید. شما قطعاً نمی خواهید در حادثه آب و هوایی ای که شما و کسب و کارتان را با خطر مواجه سازد، گیر بیفتید.

اپلیکیشن DarkSky

 

بهترین اپلیکیشن ها برای قدرتمند ساختن کسب و کار شما

فروشگاه اپلیکیشن های DroneDeploy کسب و کار شما را از طریق ترکیبات نرم افزاری تجاری و ابزارهای تخصصی که درست درون رابط کاربری DroneDeploy قرار دارند، قادر به بهره گیری از تمام قدرت و قابلیت های داده های هوایی می کند.

بیش از ۵۰ اپلیکیشن عالی در بازار در دسترس هستند. اینجا تعداد اندکی که ممکن است بطور خاص برای شما به عنوان یک فراهم آورنده خدمات پهپادی سودمند باشند را معرفی می کنیم:

اپلیکیشن Flyte

اپلیکیشن Flyte Lite یک چک لیست پیش از پرواز خودکار را برای هر برنامه پروازی به وجود می آورد که پیش از بلند شدن از زمین، به راهبر در شناسایی و یافتن زمین های ناشناخته و مشکلات مرتبط با فضای هوایی، کمک می کند.

اپلیکشن Airdata UAV Sync

همگام ساز داده های هوایی UAV، پروسه بارگذاری فایل های ثبت شده روزانه از اپلیکیشن DroneDeploy به Airdata.com را ساده می کند. اطلاعات پشت پرده را کشف کنید و علامت های زودهنگام مشکلات را پیش از آنکه مجدداً پرواز کنید، مرور کنید.

اپلیکیشن ReportSolutions

استفاده از راه حل های گزارش ساز، تولید یک گزارش خلاصه از پرواز را با استفاده از نقشه های پروازی، ساده می کند. گزارشات را با مشتریان و همکارانتان به اشتراک بگذاید تا یک خروجی پسا پرواز ارزشمند را فراهم آورید. مخاطبان، یک گزارش تعاملی با نشان شرکت شما، که نمایش دهنده نقشه ها و جزئیات پروازی است، را دریافت می کنند.

اپلیکیشن DroneLogbook Mission Uploader

این برنامه جانبی به شما اجازه می دهد تا بطور خودکار ماموریت های DroneDeploy را در دفتر ثبت داده های پهپاد خود بارگذاری کنید. داده های ثبت شده یک پرواز از طریق کنار هم قرار دادن موقعیت مکانی، پهپاد و باتری (بر اساس تنظیمات فهرست شما) تهیه می شود.

این اپلیکیشن یک گزارش قابل چاب در قالب PDF را برای یک نقشه تولید می کند. این گزارش در بر دارنده تمامی تفاسیر همراه با هر اندازه گیری وابسته مانند فاصله و حجم است. این گزارش در بردارنده یک نما از نقشه که نشان دهنده موقعیت مکانی این تفاسیر است، نیز می باشد.

اپلیکیشن Maptasks

با بکارگیری این اپلیکیشن، ایجاد و وارد نمودن برنامه پروازی به DroneDeploy، تخصیص وظایف راهبر و ضرب العجل ها، و ردیابی روند پیشرفت تیم شما، بسیار ساده خواهد بود. می توانید از Maptasks برای بهبود همکاری ها استفاده نموده و پروژه های مشتریان خود را به پایان برسانید.

اپلیکیشن Accuracy Report

این اپلیکیشن داخلی به شما اجازه مشاهده و دانلود گزارش دقت نقشه DroneDeploy خود را می دهد. این گزارش در بردارنده خلاصه ای از جزئیات نقشه ای، اطلاعات دوربین و تصویر، و نتایج پردازش ها است. اگر از نقاط کنترل زمینی استفاده شده باشد،گزارش شامل نتایج GCPها نیز خواهد بود.

منبع: blog.dronedeploy.com

دوره آموزش پرواز و پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری

دیدگاهتان را بنویسید