ژئوماتیکهیدروگرافی

آموزش میدانی هیدروگرافی شرکت CEE HydroSystems آمریکا در تابستان ۲۰۱۷

هیدروگرافی
آموزش نقشه برداری آپسیس

آموزش میدانی هیدروگرافی شرکت CEE HydroSystems آمریکا در تابستان ۲۰۱۷

با گشایش دفتر فروش و خدمات در آمریکا در سال ۲۰۱۵، اکنون آموزش میدانی به سادگی در آمریکای شمالی و جنوبی قابل انجام است. برای کسب اطمینان از اینکه مشتریان شروع فوق العاده ای داشته باشند، CEE در تلاش برای پیشبرد این پروسه است. چه با نقشه برداران زمینی کهنه کاری که به دنبال بهبود قابلیت های هیدروگرافی خود هستند روبرو باشیم و چه با نقشه برداران تازه کاری که برای اولین بار با فناوری های GPS و اکوساندینگ (عمق یابی) آشنا می شوند، یک برنامه آموزشی می تواند به نحوی انجام شود که برای نیازهای کلیه افراد مناسب باشد. CEE HydroSysytems از محل کارخانه خود در سیدنی استرالیا، به برگزاری سمینارهای آموزشی سالیانه HYPACK و آموزش جامع مشتریان خود در تمام منطقه آسیا و اقیانوسیه ادامه داده و به دنبال کسب اطمینان از این مساله است که هیچ مشتری ای، فارغ از اینکه در چه موقعیت مکانی ای واقع شده است، شکایتی از کمبود پشتیبانی نداشته باشد. در اینجا مثال هایی از برنامه های نقشه برداری با اکوساندر CEE از فعالیت های خارج از دفتر آمریکا در تابستان ارائه شده اند.

نقشه برداری آب های صنعتی در یک معدن مس در جنوب آمریکا، با یک CEE ECHO دو فرکانسه که از طریق بلوتوث به یک rover سایت Trimble R10 اتصال یافته است:

هیدروگرافی

برنامه آموزشی محصول CEESCOPE به SF Contract Services در لوئیزیانا و با هدف انجام لایروبی و نقشه برداری در آب های کم عمق. CFCS تجهیزات با کیفیت بالای CEE HydroSysytems را برای دست یابی به داده هایی روشن در دنیای گل آلود زدودن گل و لای (لجن) صنعتی، و انجام نقشه برداری های عمومی در آب های کم عمق در منطقه از طریق قایق نقشه برداری دو فرمانه جدید GatorTail خود به خدمت گرفتند.

هیدروگرافی

در سرزمین شراب، California Trinchero Family Estates برنامه مدیریت هرزآب استخرهای خود با توان مصرفی مورد نیاز کمتر را بهبود می بخشند.

هیدروگرافی

نقشه برداران زمینی با تجربه Cardno در فلوریدا کار با یک اکوساندر دو فرکانسه  CEE ECHO 24/200 کیلوهرتزی جفت شده با Leica GNSS خود را آغاز نموده اند. Cardno با بهره گیری از یک مبدل دوفرکانسه عظیم اما بسیار موثر، از پایه قایق گیره ای جدید جهانی Jon استفاده کرده و اولین شرکتی است که از مزایای بکارگیری نسخه هشتم و جدید هدایت کننده پژواک نگار دقیق Hydromagic که به طور خاص در CEESCOPE و CEE ECHO استفاده شده است، بهره مند می شود.

هیدروگرافی

برای انجام نقشه برداری های ساحلی در La Paz که با امور مربوط به لایروبی و سازه های دریایی مرتبطند، کارمندان شرکت مکزیکی نقشه برداری و مهندسی Nolte، پیش از شروع کار برای دریافت CEE ECHO جدیدشان که با roverهای Trimble R8 در عملیات های اجرایی بکار گرفته می شوند،  به San Diego سفر کردند. CEE سبک وزن سوار شده روی قایق، با تنها نیاز به یک فرکانس ۲۰۰ کیلوهرتزی، برای  این کار مناسب بود.

هیدروگرافی

منبع: ceehydrosystems.com

دیدگاهتان را بنویسید