اخبار ژئوماتیک

گرامیداشت روز دانشجو در سازمان نقشه برداری کشور

آموزش نقشه برداری آپسیس
مراسم گرامیداشت ۱۶ آذرماه مصادف با روز دانشجو از سوی آموزشکده نقشه برداری در محل سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، این مراسم به همت اعضای کانون فرهنگی “طه” و با همکاری اعضای انجمن علمی آموزشکده نقشه برداری کشور و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد.

پس از تبریک روز دانشجو از سوی دکتر غلامرضا فلاحی ریاست آموزشکده نقشه برداری، خانم دکتر بهشتی پیرامون اهمیت این روز تاریخی سخنرانی کرد.

ادامه این مراسم با برپایی موسیقی سنتی زنده، استندآپ کمدی و مسابقه توسط دانشجویان پیش رفت.

در پایان از نفرات برتر علمی، فعالان فرهنگی و همچنین دانشجویانی که در کادر اجرایی همایش و نمایشگاه ژئوماتیک ۹۷ با روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور همکاری داشتند، تقدیر شد.

گفتنی است دانشکده نقشه برداری به عنوان اولین مؤسسه آموزشی کشور در زمینه مهندسی نقشه برداری فعالیت خود را در سال ۱۳۴۰ در سازمان نقشه برداری کشور آغاز نمود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این دانشکده همراه با تعدادی از مجتمع های آموزشی دیگر متمرکز گردیده و در قالب مجتمع دانشگاهی فنی و مهندسی (دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی فعلی) به فعالیت خود ادامه داد. به دنبال آن، سازمان نقشه برداری کشور آموزشکده نقشه‌برداری را در سال ۱۳۶۲ تأسیس و در سال ۱۳۶۴ موفق به اخذ موافقت اصولی از وزارت فرهنگ و آموزش عالی وقت گردید.

منبع: سایت سازمان نقشه برداری کشور

دیدگاهتان را بنویسید