اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

نمایشگاه ژئوماتیک ۹۶

پلان نمایشگاه ژئوماتیک ۹۶
آموزش نقشه برداری آپسیس

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، سازمان نقشه برداری کشور پس از برگزاری موفقیت آمیز ۲۳ سال همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک، در نظر دارد بیست و چهارمین نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۱۳۹۶ را در روزهای ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ در محل سازمان نقشه برداری کشور و همزمان با همایش ملی ژئوماتیک ۹۶ برگزار نماید.

 این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و تخصصی در حوزه مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک در کشور را به نمایش می گذارد و جایگاهی برای تبادل اطلاعات و تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات، خدمات و دستاوردهای مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک در بخش‌های دولتی و خصوصی، به ‌شمار می‌رود. ازآنجاکه برگزاری نمایشگاه‌های سالیان گذشته ثمرات ارزشمندی را به دنبال داشته، سازمان نقشه‌برداری کشور امیدوار است با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۶، گام‌های مؤثری در راستای پیشرفت حوزه مهندسی نقشه‌برداری و ژئوماتیک در کشور بردارد.

قوانین و مقررات عمومی شرکت در نمایشگاه ژئوماتیک ۹۶ | دانلود قوانین و مقررات عمومی شرکت در نمایشگاه

شرکت کننده عزیز ضمن اظهار امتنان از مشارکت شما در این نمایشگاه، خواهشمند است نسبت به رعایت نکات زیر همکاری فرمایید.

شرایط عمومی نمایشگاه

زمان تحویل غرفه، حمل کالا و غرفه آرایی

  1. شرکت کنندگان مجاز به استفاده از ارتفاع بیش از ۲٫۵ متر برای ساخت و تزیین غرفه نمی ‌باشند.
  2. تحویل غرفه به مشارکت کنندگانی که دارای ساخت و ساز نمی باشند و غرفه با تجهیزات درخواست نموده اند، حداکثر تا دو روز قبل از افتتاح نمایشگاه انجام می گردد.
  3. زمان تعیین شده برای چیدمان کالاها روز قبل از افتتاح نمایشگاه تعیین شده است.
  4. کلیه عملیات اجرایی و آماده سازی غرفه (ساخت و ساز) باید ۷۲ ساعت قبل از افتتاح نمایشگاه به‌ گونه ای که غرفه قابل بهره برداری باشد،به اتمام برسد.
  5. کلیه وسایل اضافی، کارتن ها و صندوق ها می بایست توسط شرکت کنندگان از محوطه غرفه ها و نمایشگاه خارج گردد.
  6. شرکت کنندگان بایستی حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از پایان نمایشگاه نسبت به تخلیه غرفه های واگذاری اقدام و کالاهای نمایشگاهی را به خارج از سازمان منتقل نموده و مکان غرفه را همانند زمان تحویل در اختیار برگزارکننده قرار دهند .
  7. فروش مستقیم کالا در غرفه و در دوران نمایشگاه مجاز نمی باشد. انعقاد قرارداد فروش و مذاکرات تجاری در نمایشگاه انجام و تحویل کالا به خریداران می بایستی بعد از پایان نمایشگاه صورت گیرد.
  8. از قرار دادن کالا در خارج از حریم غرفه، به ویژه در راهروها خودداری فرمایید.
  9. ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۸ و ۳۰ صبح الی ۴ بعداز ظهر است، بدیهی است حضور نمایندگان غرفه ها نیم ساعت قبل از شروع کار نمایشگاه و نیم ساعت بعد از اتمام وقت روزانه نمایشگاه الزامی است.
  10. به منظور تشخیص نمایندگان معرفی شده و تسهیل در ورود و خروج آن ها از سالن ها، نصب کارت شناسایی ضروری است.
  11. در صورت مفقود شدن هرگونه شیئی از داخل غرفه مراتب را سریعاً به صورت کتبی و با ذکر مشخصات دقیق کالاهای مفقودشده به مسئول نمایشگاه اعلام فرمایید.

خروج کالا

  1. خروج کالا در دوران برگزاری نمایشگاه ممنوع خواهد بود. لذا از آوردن اقلام غیرضروری جداً اجتناب فرمایید.
  2. خروج کالاهای نمایشی از غرفه ها بایستی در مهلت تعیین شده (حداکثر ۲۴ ساعت پس از پایان نمایشگاه) صورت گیرد. پس از انقضای مهلت تعیین شده، برگزارکننده در مورد خسارت و یا فقدان کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  3. صدور مجوز خروج کالا فقط با ارائه صورتحساب تأییدشده از سوی برگزارکننده امکان پذیر است.
  4. شرکت کنندگان بایستی برای انجام هرگونه تبلیغات محیطی و محاطی در نمایشگاه مراتب را با برگزارکننده نمایشگاه هماهنگ فرمایند.

سایر قوانین و مقررات نمایشگاه

  1. هرگونه خسارت که بر روی غرفه های پیش ساخته انجام گیرد (پانل بندی)، شرکت کننده موظف به جبران خسارت وارده خواهد بود.
  2. ستاد برگزاری نمایشگاه با توجه به امکانات موجود، نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان و تخصیص فضا و تعدیل متراژهای مورد درخواست مختار است.
  3. در صورت عدم تسویه حساب نهایی ، غرفه داران مجاز به تخلیه غرفه و کالای خود نبوده و حق هرگونه پیگیری قانونی برای برگزارکننده محفوظ است.
  4. مسئولیت مراقبت و محافظت از غرفه و وسایل آن در ساعات برپایی نمایشگاه بر عهده شرکت کننده است. پس از خاتمه ساعت کار نمایشگاه، نسبت به تخلیه سالن ها و پلمپ درب های ورودی اقدام شده و مسئولیت حراست از غرفه ها بر عهده انتظامات نمایشگاه است.
  5. ثبت نام در نمایشگاه به منزله آگاهی و پذیرش کامل تمامی موارد و بندهای مربوط به قوانین و مقررات نمایشگاه تلقی می گردد.

از حضور و همکاری تمامی شرکت کنندگان عزیز در نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۶ صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

پلان نمایشگاه ژئوماتیک ۹۶

پلان نمایشگاه ژئوماتیک 96

برای ثبت ‌نام در نمایشگاه و درخواست غرفه، لطفاً با مجری نمایشگاه تماس حاصل فرمایید:

مجری نمایشگاه: حسن  سهامی نوروزی

تلفن:  ۸۸۰۸۱۸۶۳-۰۲۱  و  ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۵۳ و ۰۹۱۲۱۱۷۶۵۵۲

نمابر:   ۸۸۵۷۵۸۹۲-۰۲۱


دبیرخانه بیست و چهارمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید