اخبار ژئوماتیک

نمایشگاه تجهیزات نقشه برداری تبریز | آذرژئو ۹۵

آذرژئو 95
آموزش نقشه برداری آپسیس

نمایشگاه تجهیزات نقشه برداری تبریز، آذرژئو ۹۵، روز یکشنبه ۸ اسفندماه ۹۵ آغاز به کار کرد

این نمایشگاه به همت سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی و سازمان فنی حرفه ای آن استان، رسانه تخصصی ژئوماتیک آپسیس و شرکت تجهیزات نقشه برداران دقت به مدت ۳ روز برگزار می شود. آشنایی با جدیدترین محصولات کمپانی های بزرگ، تجهیزات روز، تکنولوژی های نوین نقشه برداری، کارگاه های آموزشی تخصصی و معرفی کتب تخصصی نقشه برداری، از اهم برنامه های این نمایشگاه سه روزه است.

تجهیزات نقشه برداری در آذرژئو ۹۵

در این رویداد که از ساعت های آغازین روز یکشنبه ۸ اسفندماه ۹۵ با استقبال مراجعه کنندگان و مهندسین نقشه بردار همراه بود تجهیزاتی چون توتال استیشن، ترازیاب اتوماتیک، انواع مترهای نواری و لیزری، ترازهای لیزری ساختمانی، گیرنده های ماهواره ای ایستگاهی چندفرکانسه و جی پی اس های دستی و کلیه ملحقات تجهیزات نقشه برداری نظیر کیف های حمل، سه پایه، منشور، ژالن، شاخص، باتری، شارژر، کابل تخلیه و … توسط شرکت تجهیزات نقشه برداران دقت برای عرضه و فروش مستقر شده است.

کارگاه های آموزشی

یکی دیگر از بخش های پرمخاطب این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی رایگان با موضوع آشنایی با سامانه های تعیین موقعیت ماهواره ای، آشنایی با گیرنده های چندفرکانسه ایستگاهی، روش های برداشت با گیرنده های GNSS و نحوه سرشکنی مشاهدات خام جی پی اس در نرم افزار لایکا ژئو آفیس LGO و همچنین آشنایی با پهپادهای نقشه برداری و فتوگرامتری است که در زمان برپایی نمایشگاه از ساعت ۱۷ در سالن کنفرانس نمایشگاه برگزار می شود.

حامی رسانه ای

آپسیس نیز به عنوان حامی رسانه ای این همایش و نمایشگاه از روز نخست در محل برگزاری مستقر شده و اقدام به انتشار اخبار لحظه ای نمایشگاه به صورت نوشتاری ، تصویر و ویدیو داشته است. ارائه توضیحات در ارتباط با خدمات و دوره های آموزشی آپسیس و آشنا کردن مراجعه کنندگان با راه های ارتباطی آپسیس، از جمله فعالیت های این مجموعه در آذرژئو ۹۵ است. رونمایی از پرنده آماده پرواز TomCat که از این پس در دوره های تخصصی پرواز و پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری استفاده خواهد شد نیز در این نمایشگاه با استقبال بی نظیر حاضرین در همان روز نخست همراه بود ودر این نمایشگاه رونمایی و معرفی شد. و خبر خوب این که با شرکت در این نمایشگاه و حضور در غرفه آپسیس می توانید از بن تخفیف ۳۰ درصدی دوره های آموزشی آپسیس بهره مند شوید.

زمان و محل برگزاری

نمایشگاه ژئوماتیک تبریز، آذرژئو ۹۵، از ۸ تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ از ساعت ۹ الی ۱۹ در تبریز، رجایی شهر، بلوار دکتر حسابی، میدان دکتر حسابی، مرکز شماره ۳ فنی و حرفه ای برپاست.

دیدگاهتان را بنویسید