ژئوماتیکنظام مهندسی

دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری آپسیس

دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری آپسیس
آموزش نقشه برداری آپسیس

دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری آپسیس

سرانجام زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی سال ۹۵ مشخص شد. ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه زمانی است که برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است. مهلت ثبت نام در این آزمون نیز از روز شنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه ۹۵ آغاز شده و در روز پنجشنبه مورخ ۱۰ تیرماه ۹۵ پایان می پذیرد. با توجه به زمان محدود باقیمانده تا تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ورود به حرفه، مدرسۀ آپسیس در نظر دارد دورۀ آمادگی آزمون ورود به حرفه مهندسان رشتۀ نقشه برداری را برگزار نماید.

? تاریخ ثبت نام، تهیه پرینت کارت آزمون و برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان

تاریخ برگزاری زمان آزمون نظام مهندسی

دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری آپسیس

برای ثبت نام در دوره آمادگی آزمون نظام مهندسه نقشه برداری آپسیس کلیک کنید!


? بسته نظام مهندسی نقشه برداری با تخفیف %۱۰ در فروشگاه آپسیس

تشریح کامل سوالات آزمون های نظام مهندسی نقشه برداری به همراه آزمون بهمن ۹۴ (حسن همراز/ایرج جزیرئیان)

  • آزمون های برگزار شده یکی از مهم ترین منابع برای ارزیابی دانستنی ها و آشنایی با نحوه طرح سوالات است، از این رو اهمیت مطالعه آزمون های سال های قبل به روشنی مشخص می گردد. کتاب تشریح کامل سوالات آزمون های نظام مهندسی نقشه برداری به گونه ای نگارش یافته که کلیه موضوعات و مفاهیم مطرح شده در سوالات در قالب نکات و توضیحات به طور کامل پوش داده شود تا داوطلبان بتوانند بدون نیاز به منابع دیگر برای پاسخ گویی به سوالات آزمون نظام مهندسی تسلط پیدا کنند.

 

شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی  نقشه برداری (عماد قلعه نویی/محمد میرزاعلی)

  • کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی  نقشه برداری، مجموعه ای از شرح دروس رشته مهندسی نقشه برداری شامل نقشه برداری، ژئودزی، فتوگرامتری، هیدروگرافی، سیستم اطلاعات جغرافیایی، کارتوگرافی و داده های شبکه ای و تصویری، سنجش‌ازدور، کاداستر و دستورالعمل‌های تیپ نقشه‌برداری (نشریه شماره ۱۱۹و ۹۵ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی)، است. این کتاب به‌منظور آماده سازی داوطلبان برای شرکت در آزمون نظام‌مهندسی نقشه برداری تألیف گردیده است. در این کتاب مواد آزمون ورود به حرفه مهندسان (پایه سه) به خوبی پوشش داده است.

 

نکات جامع و طبقه بندی شده آزمون های نظام مهندسی نقشه برداری (حامد مشهدبانی/محمد میرزاعلی)

  • کتاب نکات جامع و طبقه بندی شده آزمون های نظام مهندسی نقشه برداری، به منظور آماده سازی داوطلبان برای شرکت در آزمون نظام مهندسی نقشه ­برداری تالیف گردیده است. در مجموعه حاضر سعی بر جمع آوری گزیده ای از نکات آزمون های نظام مهندسی نقشه­ برداری شامل نقشه­ برداری عمومی، کاربرد روش های نقشه برداری در ساختمان­ سازی، ژئودزی و میکروژئودزی (رفتارسنجی و کنترل سازه­ های سنگین)، هیدروگرافی، فتوگرامتری، سنجش از دور، کاربرد عکس های هوایی و اطلاعات ماهواره­ ای ، سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS , LIS)، کاداستر و همچنین قسمتهایی از قانون تملک آپارتمان ها ودستورالعمل های موجود است. با توجه به تغییرات اساسی در طراحی سوالات آزمون های نظام مهندسی، سعی شد تا مجموعه حاضر مشتمل بر نکته های سوالات مطرح شده در آزمون­ نظام مهندسی  نقشه برداری سال های اخیر و همینطور نکات کلیدی مباحث آزمون باشد تا علاوه بر یادآوری مباحث مختلف، با صرف کمترین زمان، به پاسخ صحیح سوالات رسید. شایان ذکر است آمادگی لازم برای شرکت در آزمون مذکور، از طریق مطالعه منابع مختلف در دروس اصلی (نقشه برداری عمومی، دروس شاخه ژئودزی و فتوگرامتری) و دستورالعمل­ های تیپ نقشه برداری (نشریه ۱۱۹ و ۹۵ سازمان مدیریت و برنامه ریزی) و همین طور ممارست و تکرار حاصل می گردد؛ لذا مطالعه مجموعه حاضر، باعث تکرار مطالب و مرور نکات کلیدی خواهد شد. لازم به ذکر است با توجه به جزوه باز بودن آزمون، کتاب حاضر می تواند به عنوان بهترین منبع در جلسه آزمون مورد استفاده قرار گیرد.

بسته نظام مهندسی نقشه برداری آپسیس

برای خرید بسته نظام مهندسی نقشه برداری با تخفیف %۱۰ اینجا کلیک کنید!


آخرین اخبار نظام مهندسی در کانال تلگرام آپسیس

اخبار نظام مهندسی در کانال آپسیس

برای عضویت در کانال تلگرام آپسیس اینجا کلیک کنید!


? برای دانلود دانلود دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان شهریور ۹۵ اینجا کلیک کنید.

? برای ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان مورخ ۱۱ و ۱۲شهریور ۹۵ اینجا کلیک کنید.

?  برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آزمون نظام مهندسی نقشه برداری مقاله دانستنیهای آزمون نظام مهندسی نقشه برداری را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید