اخبار ژئوماتیکچارسو

توتالینو راه اندازی شد

توتالینو مرجع تخصصی تجهیزات مهندسی
آموزش نقشه برداری آپسیس

وب سایت توتالینو مرجع تخصصی معرفی، مقایسه و فروش تجهیزات نقشه برداری به طور رسمی آغاز به کار کرد.

توتالینو مرجعی برای معرفی، مقایسه و خرید

توتالینو totalino یک فروشگاه آنلاین با هدف معرفی، مقایسه و فروش تجهیزات مهندسی نقشه برداری است. این مرجع آنلاین بخش ها و اهداف بسیاری نظیر ارجاع مشتریان به سمت فروشندگان دست یک و همین طور بهره مندی از گارانتی های معتبر، معرفی محصولات جدید و تجهیزات رایج و نام آشنا، امکان مقایسه بین محصولات، فروش محصولات دست دوم و از همه مهمتر بخش پادکست های تخصصی را در خود گنجانده است.

در بین فروشندگان تجهیزات مهندسی یک خلا برای انتخاب کالای مناسب وجود دارد، در این میان توتالینو با استفاده از فروشندگانی که در زمینه تخصصی همان رشته ها تحصیل کرده اند سعی بر این دارد دانش علمی را بر فروش اضافه نماید.

پادکست های تخصصی

پادکست یکی از بخش های جذاب و خلاقانه مجموعه توتالینو است که برای اولین بار به صورت حرفه ای و تخصصی به اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مربوط به صنف نقشه برداران و همین طور تهیه مصاحبه با اهالی فن و چهره های نامدار یا حتی معرفی محصولات به صورت تخصصی و با نگاهی به دور از جهت گیری می پردازد.

تیم جوان ما همواره تلاش خواهد کرد با تکیه بر دانش و جدایی از واژه هایی که در تبلیغات صرفا جهت گیری و غیر واقعی هستند مشخصات فنی هر محصول را ارائه نماید ~ علیرضا محمدشاه | مدیر مارکتینگ توتالینو

برای آشنایی بیشتر با این وبسایت، تبلیغات، اطلاع از شرایط گارانتی و خدمات و همچنین کسب آگاهی از ضوابط همکاری با توتالینو فرصت را از دست نداده و همین حالا به آدرس totalino.com مراجعه نمایید.

نویسندهحمید غیور

دیدگاهتان را بنویسید