اخبار ژئوماتیکژئوماتیک

“اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز” به مناسبت هفته مهندس

اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز
آموزش نقشه برداری آپسیس

“اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز”

به مناسبت #هفته_مهندس انجمن های علمی مهندسی #دانشگاه_تبریز برگزار میکند.

زمان: ۶ الی ۹ اسفند ماه  |  مکان: ساختمان مرکزی

اولین نمایشگاه کار دانشگاه تبریز

?#نمایشگاه_کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها بمنظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، بصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می گردد که می توان از آن بعنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد بنحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود. اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام نمایند. رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان بعنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع از سویی دیگر، #دانشگاه_تبریز را بر آن داشت تا اقدام به بر پایی اولین نمایشگاه کار نماید. هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و غیره می باشد.

? در همین راستا انجمن های علمی فنی مهندسی #ژئوماتیک، مکانیک، برق، کامپیوتر، ساخت و تولید، مواد، عمران و صنایع به عنوان متولیان اصلی دعوت از شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه فعالیت دارند.

?انجمن علمی مهندسی ژئوماتیک نیز با دعوت از دو شرکت معتبر #آپسیس و #زاویه از تهران، در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت به امید آنکه گام کوچکی جهت آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با بازار کار، فرصت های شغلی و شرکت ها برداشته باشد…

☘منتظر حضور سبزتان هستیم☘
افتتاحیه: یکشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۲:۳۰

دیدگاهتان را بنویسید