ژئوماتیکفتوگرامتری

انتشار PhotoModeler Premium / V2019 و تغییرات قیمت

آموزش نقشه برداری آپسیس

انتشار PhotoModeler Premium / V2019  و تغییرات قیمت

اسکنر و پرنده بدون سرنشین فتومدلر با یک محصول جدید جایگزین شده اند: فتومدلر پرمیوم. در حال حاضر دو نسخه از فتومدلر وجود دارد: استاندارد و پرمیوم.

فتومدلر پرمیوم (https://www.photomodeler.com/products/premium/) یک مجموعه فوق العاده از فتومدلر استاندارد (https://www.photomodeler.com/products/standard/) است.

قیمت فتومدلر پرمیوم به اندازه قیمت اسکنر است. تمام امکانات پرنده و وسایل نقلیه بدون سرنشین فتومدلر قدیمی  در پرمیوم، جدید شده اند.

دو محصول فتومدلر استاندار و فتومدلر پرمیوم بیشتر مناسب هستند برای :

  • فتومدلر استاندار : CAD دستی، تارگت کد گذاری شده و پروژه های تک تصویری
  • فتومدلر پرمیوم : علاوه برپروژه های دستی و تارگت گذاری بیان شده در فتومدلر استاندار، برای مدل سازی متراکم سطح و پروژه های پرنده بدون سرنشین نیز مناسب است.

فتومدلر پرمیوم، امکان تناظر یابی هوشمند، مدل سازی متراکم سطح، سیستم مختصات جغرافیایی، حجم، منحنی میزان و پروژه های حرکتی را  اضافه کرده است. لیست جامع تفاوت ها و کاربرد ها را در این لینک مشاهده کنید (https://www.photomodeler.com/products/premium/photomodeler-standard-vs-premium/).

مشتری ها میتوانند توسط اسکنر یا پرنده بدون سرنشین فتومدلر (که خدمات تعمیر و نگهداری فعال دارند)، فتومدلر پرمیوم را بدون هیچ هزینه ای نصب و استفاده کنند. تنها کافی است نسخه آزمایشی فتومدلر پرمیوم را دانلود کرده و آن را روی دستگاهی که اسکنر یا پرنده بدون سرنشین خود روی آن قرار دارند، نصب کنید. انتقال مجوز خودکار صورت میگیرد.

نسخه جدید ۲۰۱۹٫۰

در رابطه با فتوپرمیوم منتشر شده، یک نسخه جدید از هر دو محصول با نام v2019.0 منتشر شده است. تغییرات قابل توجهی در آن وجود دارد. در کل ۵۰ تغییر نسبت به نسخه قبلی ایجاد شده است. یکی از قابل توجه ترین تغییرات این است که رابط کاربری از منو و نوار ابزار به نوار برای دستیابی به ابزار، تغییر یافته است. جلوه های بصری جدید (با پس زمینه دلخواه تیره، روشن و رنگی) محصول را مدرن کرده و کارکردن با آن را آسان میکند. علاوه براین یک مفهوم جدید از فضای کاری بمنظور کاهش تعداد ابزارها برای مطابقت با نوع فعلی پروژه وجود دارد.

ویژگی های جدید و تغییرات در (https://www.photomodeler.com/pm-support/updates_and_latest/new_features_and_enhancements/) توصیف شده اند. شما ممکن است به ویدیوی آموزشی رابط کاربر (https://www.photomodeler.com/downloads/tutorials/2019/media/PhotoModelerInterfaceOverview/PhotoModelerInterfaceOverview.html) یا مقاله مفاهیم کلیدی رابط کاربر فتومدلر ۲۰۱۹ (https://www.photomodeler.com/kb/photomodeler-2019-user-interface/) علاقه مند باشید. این مقاله برای کاربران فعلی فتومدلر مفید است.

قیمت گذاری جدید

با انتشار فتومدلر پرمیوم تغییرات قیمت بسیار زیادی ایجاد شده است. تمام قیمت ها بازبینی شده و بعضی از آنها کاهش یافته اند. تغییرات برای سازگاری بین محصولات یا تنظیم بازار ایجاد شده.

پرمیوم

استاندارد

$۲۹۹۵

$۹۹۵

مجوز دائمی(شامل یک سال تعمیر و نگه داری)

$۳۹۸

$۱۳۸

تعمیرات و نگهداری سالانه به دلخواه

$۱۴۹

$۴۹

اشتراک ماهانه

$۱۲۵۵

$۴۱۵

اشتراک سالانه

قیمت ها به دلار آمریکا هستند.

علاوه بر این، تغییرات قیمتی بدلیل تعمیر و بازسازی در نسخه دائمی وجود دارد:

-استاندارد از ۱۷۵ دلار برای یک سال به ۱۳۸ دلار کاهش یافته است.

– پرنده های بدون سرنشین از ۴۷۵ دلار به ۳۹۸ دلار برای پرمیوم کاهش یافته اند.

– اسکنرها از ۳۴۵ دلار به ۳۹۸ دلار برای پرمیوم افزایش یافته اند.

-اکنون مدت زمان تعمیرات و نگهداری می تواند بیش از یک سال تمدید شود و برای تمدید چند ساله تخفیف در نظر گرفته شده است.

-افزایش ماهانه برای خدمات پس از فروش منقضی شده، کاهش یافته است.

– حداکثر هزینه برای انقضا از ۱۲ ماه به ۳۶ ماه افزایش یافته است.

اگر خدمات پس از فروش مجوز دائمی شما به زودی منقضی میشود، میتوانید از یکی از محصولات تمدید خدمات (https://www.photomodeler.com/product-category/maintenance-agreements/) در فروشگاه استفاده کنید. علاوه بر این شما میتوانید برای بهره مندی از تخفیف، تمدید چند ساله را انتخاب کنید. اگر با نماینده فروش فتومدلر سروکار دارید برای سوالات خود با آنها تماس بگیرید.

قیمت گذاری پایه خدمات پس از فروش

اگر شما اسکنر فتومدلر یا خدمات تعمیر و نگهداری ای دارید که بیش از ۱۲ ماه قبل منقضی شده است، قیمت تمدید جدید، بالاتر خواهد بود.در هنگام محاسبه هزینه خدمات پس از فروش از قیمت های پایه ی ما با انتخاب گزینه “قیمت های پایه”سود ببرید. تا پایان سال شما می توانید از قیمت های جدید یا قدیمی، هر کدام که پایین تر هستند، بهره مند شوید!

اگر شما مجوز دائمی اسکنر یا پرنده بدون سرنشین فتومدلر را دارید و موعد تمدید خدمات پس از فروش شما رسیده است یا بزودی میرسد، یا هرگونه تمدیدی دارید که بیش از ۱۲ ماه پیش منقضی شده است، از مزایای “قیمت های پایه” تا قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ بهره بگیرید. به یاد داشته باشید که اسکنر یا پرنده بدون سرنشین فتومدلر با خدمات تعمیر و نگهداری فعال میتواند به صورت رایگان به فتومدلر پرمیوم دست یابد و به روز رسانی گردد.

منبع: www.photomodeler.com

مطالب مرتبط:

uav

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی پردازش تصاویر پهپاد فتوگرامتری کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید